157367
Książka
CD
W koszyku
Badania marketingowe : planowanie, metodologia i ocena wyników / Paul Hague ; [tł. Magda Witkowska]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2006. - 371, [4] strona : il. ; 22 cm. + dysk optyczny (CD-ROM).
(Exclusive (Onepress))
Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka -- zestaw nowych metod, szablonów i technik -- wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak: zaplanować badanie marketingowe; zbierać i analizować dane; prowadzić badania jakościowe i ilościowe; dobierać próby statystyczne; projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania; korzystać z internetowych baz danych; mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania. [źródło opisu: https://helion.pl/ksiazki/badania-marketingowe-planowanie-metodologia-i-ocena-wynikow-paul-hague,bamapm.htm#format/d].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116314 + CD (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marker research : a guide to planning, methodology and evaluation, 2002
planowanie, metodologia i ocena wyników
Uwaga ogólna
Na okładce i stronie tytułowej: Skąd czerpać informacje o rynku? Sprawdzone metody badań marketingowych. Badania marketingowe w Internecie. Opracowanie raportu badań.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 341-357.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka -- zestaw nowych metod, szablonów i technik -- wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak: zaplanować badanie marketingowe; zbierać i analizować dane; prowadzić badania jakościowe i ilościowe; dobierać próby statystyczne; projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania; korzystać z internetowych baz danych; mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania. [źródło opisu: https://helion.pl/ksiazki/badania-marketingowe-planowanie-metodologia-i-ocena-wynikow-paul-hague,bamapm.htm#format/d].
Uwaga dotycząca indeksów
Indeks rzeczowy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej