157334
Book
In basket
(Psychiatria)
Książka ta jest bardzo przydatna w praktyce klinicznej, ucieszyłem się więc, gdy do mych rąk trafiło jej poprawione wydanie. Uwzględniając najbardziej aktualne teorie i techniki, Michael L. Bloomquist przesunął akcent z patologii na analizę drogi rozwojowej dziecka. Podstawowe założenia pozostawił jednak takie same: rodzice mają największe możliwości, żeby pomóc swoim dzieciom, dlatego należy im zapewnić najlepsze do tego warunki. Ta książka będzie dla nich oraz dla współpracujących z nimi terapeutów najważniejszą pozycją wykorzystywaną w pracy z dziećmi”. Dr Sam Goldstein, Neurology, Learning and Behavior Center i Uniwersytet Utah, Salt Lake City. * Książka budzi ogromną nadzieję - dziecko przeżywające trudności może się stać osobą kompetentną i radzącą sobie, rodziny zaś, zbyt często obarczane odpowiedzialnością za trudności dziecka, mogą uzyskać wsparcie w swojej wytrwałej, sumiennej pracy. Dr Glenace Edwall, Minnesota Department of Human Services, Saint Paul. * Poprawione wydanie tego popularnego podręcznika, oparte na najnowszej wiedzy z dziedziny rozwoju dziecka i najlepszych praktykach klinicznych, odnosi się do szerokiego spektrum problemowych zachowań i kłopotów przystosowawczych. Autor opisał wiele praktycznych narzędzi służących do rozwijania samokontroli u dzieci i nastolatków przeżywających trudności, kierowania rozwojem społecznym i emocjonalnym oraz umiejętności szkolnych, a także redukowania stresu w rodzinie. Książka ta, zawierająca ponad 25 kart, które można reprodukować, jest znakomitą pomocą dla terapeutów pracujących z rodzinami w poradniach, szkołach lub placówkach opieki społecznej. Może być także samodzielnie wykorzystywana przez rodziców. Doktor Michael L. Bloomquist jest adiunktem na Wydziale Psychiatrii Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. [lubimyczytac.pl]
Availability:
Wypożyczalnia Bełchatów
All copies are currently on loan: sygn. 39356 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 207-210. Indeks na stronach 211-218.
Summary, etc.
Książka ta jest bardzo przydatna w praktyce klinicznej, ucieszyłem się więc, gdy do mych rąk trafiło jej poprawione wydanie. Uwzględniając najbardziej aktualne teorie i techniki, Michael L. Bloomquist przesunął akcent z patologii na analizę drogi rozwojowej dziecka. Podstawowe założenia pozostawił jednak takie same: rodzice mają największe możliwości, żeby pomóc swoim dzieciom, dlatego należy im zapewnić najlepsze do tego warunki. Ta książka będzie dla nich oraz dla współpracujących z nimi terapeutów najważniejszą pozycją wykorzystywaną w pracy z dziećmi”. Dr Sam Goldstein, Neurology, Learning and Behavior Center i Uniwersytet Utah, Salt Lake City. * Książka budzi ogromną nadzieję - dziecko przeżywające trudności może się stać osobą kompetentną i radzącą sobie, rodziny zaś, zbyt często obarczane odpowiedzialnością za trudności dziecka, mogą uzyskać wsparcie w swojej wytrwałej, sumiennej pracy. Dr Glenace Edwall, Minnesota Department of Human Services, Saint Paul. * Poprawione wydanie tego popularnego podręcznika, oparte na najnowszej wiedzy z dziedziny rozwoju dziecka i najlepszych praktykach klinicznych, odnosi się do szerokiego spektrum problemowych zachowań i kłopotów przystosowawczych. Autor opisał wiele praktycznych narzędzi służących do rozwijania samokontroli u dzieci i nastolatków przeżywających trudności, kierowania rozwojem społecznym i emocjonalnym oraz umiejętności szkolnych, a także redukowania stresu w rodzinie. Książka ta, zawierająca ponad 25 kart, które można reprodukować, jest znakomitą pomocą dla terapeutów pracujących z rodzinami w poradniach, szkołach lub placówkach opieki społecznej. Może być także samodzielnie wykorzystywana przez rodziców. Doktor Michael L. Bloomquist jest adiunktem na Wydziale Psychiatrii Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. [lubimyczytac.pl]
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again