157444
Książka
W koszyku
Głównym przedmiotem badań prezentowanych w książce jest postrzeganie kreatywności jako wymiaru profesjonalizacji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji. Zastosowana w tym celu procedura diagnostyczna miała za cel główny rozpoznanie możliwości/prawdopodobieństwa nabycia przez studentów kreatywnych umiejętności, a także ustalenie poziomu ich wiedzy o różnych aspektach twórczości, w tym ich autodiagnozy w odniesieniu do profesjonalnych możliwości twórczych. Badania zostały przeprowadzone przez podzespół problemowy Zespołu Edukacji Elementarnej przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN. Głównym zamierzeniem było rozpoznanie, jak nauczyciele rozumieją kreatywność, rozpoznają swoje możliwości twórczego działania, jak prezentują je w saomoopisie i jakie znaczenie nadają kreatywności w rozwoju dziecka i własnym rozwoju profesjonalnym. Badania były prowadzone wśród studentów kierunków pedagogicznych, kończących studia licencjackie i magisterskie, przygotowujące ich do pracy w przedszkolu i klasach I–III. Źródło opisu: https://pzwl.pl/Kreatywnosc-jako-wymiar-profesjonalizacji-przyszlych-nauczycieli-wczesnej-edukacji,110726673,p.html.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115189 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 222-235.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Głównym przedmiotem badań prezentowanych w książce jest postrzeganie kreatywności jako wymiaru profesjonalizacji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji. Zastosowana w tym celu procedura diagnostyczna miała za cel główny rozpoznanie możliwości/prawdopodobieństwa nabycia przez studentów kreatywnych umiejętności, a także ustalenie poziomu ich wiedzy o różnych aspektach twórczości, w tym ich autodiagnozy w odniesieniu do profesjonalnych możliwości twórczych. Badania zostały przeprowadzone przez podzespół problemowy Zespołu Edukacji Elementarnej przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN. Głównym zamierzeniem było rozpoznanie, jak nauczyciele rozumieją kreatywność, rozpoznają swoje możliwości twórczego działania, jak prezentują je w saomoopisie i jakie znaczenie nadają kreatywności w rozwoju dziecka i własnym rozwoju profesjonalnym. Badania były prowadzone wśród studentów kierunków pedagogicznych, kończących studia licencjackie i magisterskie, przygotowujące ich do pracy w przedszkolu i klasach I–III. Źródło opisu: https://pzwl.pl/Kreatywnosc-jako-wymiar-profesjonalizacji-przyszlych-nauczycieli-wczesnej-edukacji,110726673,p.html.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej ze środków na działalność statutową
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej