157444
Book
In basket
Głównym przedmiotem badań prezentowanych w książce jest postrzeganie kreatywności jako wymiaru profesjonalizacji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji. Zastosowana w tym celu procedura diagnostyczna miała za cel główny rozpoznanie możliwości/prawdopodobieństwa nabycia przez studentów kreatywnych umiejętności, a także ustalenie poziomu ich wiedzy o różnych aspektach twórczości, w tym ich autodiagnozy w odniesieniu do profesjonalnych możliwości twórczych. Badania zostały przeprowadzone przez podzespół problemowy Zespołu Edukacji Elementarnej przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN. Głównym zamierzeniem było rozpoznanie, jak nauczyciele rozumieją kreatywność, rozpoznają swoje możliwości twórczego działania, jak prezentują je w saomoopisie i jakie znaczenie nadają kreatywności w rozwoju dziecka i własnym rozwoju profesjonalnym. Badania były prowadzone wśród studentów kierunków pedagogicznych, kończących studia licencjackie i magisterskie, przygotowujące ich do pracy w przedszkolu i klasach I–III. Źródło opisu: https://pzwl.pl/Kreatywnosc-jako-wymiar-profesjonalizacji-przyszlych-nauczycieli-wczesnej-edukacji,110726673,p.html.
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 115189 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 222-235.
Summary, etc.
Głównym przedmiotem badań prezentowanych w książce jest postrzeganie kreatywności jako wymiaru profesjonalizacji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji. Zastosowana w tym celu procedura diagnostyczna miała za cel główny rozpoznanie możliwości/prawdopodobieństwa nabycia przez studentów kreatywnych umiejętności, a także ustalenie poziomu ich wiedzy o różnych aspektach twórczości, w tym ich autodiagnozy w odniesieniu do profesjonalnych możliwości twórczych. Badania zostały przeprowadzone przez podzespół problemowy Zespołu Edukacji Elementarnej przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN. Głównym zamierzeniem było rozpoznanie, jak nauczyciele rozumieją kreatywność, rozpoznają swoje możliwości twórczego działania, jak prezentują je w saomoopisie i jakie znaczenie nadają kreatywności w rozwoju dziecka i własnym rozwoju profesjonalnym. Badania były prowadzone wśród studentów kierunków pedagogicznych, kończących studia licencjackie i magisterskie, przygotowujące ich do pracy w przedszkolu i klasach I–III. Źródło opisu: https://pzwl.pl/Kreatywnosc-jako-wymiar-profesjonalizacji-przyszlych-nauczycieli-wczesnej-edukacji,110726673,p.html.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej ze środków na działalność statutową
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again