157358
Book
In basket
Ćwiczenia powstały podczas pracy terapeutycznej z uczniami dyslektycznymi lub z grupy ryzyka dysleksji. Zestaw składa się z różnorodnych zadań usprawniających: percepcję słuchową, percepcję wzrokową, analizę i syntezę sylabową i głoskową, różnicowanie liter podobnych graficznie, różnicowanie samogłosek, wykorzystanie w zdaniach różnych części mowy, budowanie zdań i logicznych ciągów zdarzeń, tworzenie i rozwijanie opowiadań, czytanie ze zrozumieniem. Zróżnicowany poziom trudności ćwiczeń pozwala na wykorzystywanie ich zarówno w pracy z dziećmi w klasach 1–4, jak i z uczniami ze starszych klas. Pomoc można proponować uczniom jako karty pracy – materiał uzupełniający tematy omawiane na lekcjach – lub podczas indywidualnych zajęć wyrównawczych. [źródło opisu: https://wir-sklep.pl/pl/p/Cwiczenia-wyrownawcze-dla-uczniow-z-trudnosciami-w-nauce-czytania-i-pisania/238].
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
All copies are currently on loan: sygn. 116509 F (1 egz.)
Notes:
ćwiczenia wyrównawcze klasa 1-4
General note
Opis wg okładki.
Summary, etc.
Ćwiczenia powstały podczas pracy terapeutycznej z uczniami dyslektycznymi lub z grupy ryzyka dysleksji. Zestaw składa się z różnorodnych zadań usprawniających: percepcję słuchową, percepcję wzrokową, analizę i syntezę sylabową i głoskową, różnicowanie liter podobnych graficznie, różnicowanie samogłosek, wykorzystanie w zdaniach różnych części mowy, budowanie zdań i logicznych ciągów zdarzeń, tworzenie i rozwijanie opowiadań, czytanie ze zrozumieniem. Zróżnicowany poziom trudności ćwiczeń pozwala na wykorzystywanie ich zarówno w pracy z dziećmi w klasach 1–4, jak i z uczniami ze starszych klas. Pomoc można proponować uczniom jako karty pracy – materiał uzupełniający tematy omawiane na lekcjach – lub podczas indywidualnych zajęć wyrównawczych. [źródło opisu: https://wir-sklep.pl/pl/p/Cwiczenia-wyrownawcze-dla-uczniow-z-trudnosciami-w-nauce-czytania-i-pisania/238].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again