157244
Książka
W koszyku
• Czy ludzie potrafią prawidłowo ocenić, ile umieją? • Czy istnieje wiele różnych inteligencji? • Czy prezentacje multimedialne ułatwiają zdobywanie wiedzy? • Czy powtarzanie to skuteczna metoda uczenia się? • Czy stosowanie nagród sprzyja, czy przeszkadza w zdobywaniu wiedzy? • Czy osoby mające wysoką samoocenę uczą się lepiej? Jeffrey D. Holmes przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień. źródło opisu: www.pwn.pl
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112297 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Great myths of education and learning, 2016
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 209-[234].
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
• Czy ludzie potrafią prawidłowo ocenić, ile umieją? • Czy istnieje wiele różnych inteligencji? • Czy prezentacje multimedialne ułatwiają zdobywanie wiedzy? • Czy powtarzanie to skuteczna metoda uczenia się? • Czy stosowanie nagród sprzyja, czy przeszkadza w zdobywaniu wiedzy? • Czy osoby mające wysoką samoocenę uczą się lepiej? Jeffrey D. Holmes przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień. źródło opisu: www.pwn.pl
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej