157244
Book
In basket
• Czy ludzie potrafią prawidłowo ocenić, ile umieją? • Czy istnieje wiele różnych inteligencji? • Czy prezentacje multimedialne ułatwiają zdobywanie wiedzy? • Czy powtarzanie to skuteczna metoda uczenia się? • Czy stosowanie nagród sprzyja, czy przeszkadza w zdobywaniu wiedzy? • Czy osoby mające wysoką samoocenę uczą się lepiej? Jeffrey D. Holmes przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień. źródło opisu: www.pwn.pl
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 112297 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Great myths of education and learning, 2016
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 209-[234].
Summary, etc.
• Czy ludzie potrafią prawidłowo ocenić, ile umieją? • Czy istnieje wiele różnych inteligencji? • Czy prezentacje multimedialne ułatwiają zdobywanie wiedzy? • Czy powtarzanie to skuteczna metoda uczenia się? • Czy stosowanie nagród sprzyja, czy przeszkadza w zdobywaniu wiedzy? • Czy osoby mające wysoką samoocenę uczą się lepiej? Jeffrey D. Holmes przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień. źródło opisu: www.pwn.pl
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again