157785
Book
In basket
Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej / Elżbieta Jaroni. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2008. - 130, [2] strony ; 24 cm.
Niniejsza książka – jak wskazuje już sam jej tytuł: Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej – stanowi refleksję nad współczesną koncepcją edukacji wczesnoszkolnej, która zarówno w warstwie teoretycznej, jak i praktycznej nie jest do końca rozstrzygnięta i określona, a zatem prowokuje do dyskusji, inspiruje do dalszych poszukiwań itp. Zaprezentowane teksty, ukazujące edukację wczesnoszkolną w różnych kontekstach i aspektach, powstawały w wyniku wieloletnich badań i studiów nad literaturą przedmiotu. Praca szczególnie koncentruje się na przedstawieniu związku między teorią pedagogiczną a praktyką edukacyjną, ukazując, jak dalece rzeczywistość szkolna odbiega od przyjmowanych obecnie założeń teoretycznych, bądź też przekonując czytelnika, że można i trzeba inaczej, lepiej i skuteczniej organizować integrowaną edukację. Autorka snuje refleksję nad istotą i właściwościami tej formy nauczania oraz na temat możliwości optymalizacji procesu kształcenia wczesnoszkolnego. Książka jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być bowiem pomocą dydaktyczną, źródłem informacji dla studentów pedagogiki wczesnoszkolnej oraz czynnych już zawodowo nauczycieli pracujących z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, a także osób odpowiedzialnych za politykę edukacyjną na różnych szczeblach nadzoru i doradztwa oraz rodziców uczniów klas I-III. Źródło opisu: https://ksiegarnia.pwn.pl/Dylematy-integrowanej-edukacji-wczesnoszkolnej,68747134,p.html.
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 115181 (1 egz.)
Wypożyczalnia Radomsko
There are copies available to loan: sygn. 35372 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 121-130.
Summary, etc.
Niniejsza książka – jak wskazuje już sam jej tytuł: Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej – stanowi refleksję nad współczesną koncepcją edukacji wczesnoszkolnej, która zarówno w warstwie teoretycznej, jak i praktycznej nie jest do końca rozstrzygnięta i określona, a zatem prowokuje do dyskusji, inspiruje do dalszych poszukiwań itp. Zaprezentowane teksty, ukazujące edukację wczesnoszkolną w różnych kontekstach i aspektach, powstawały w wyniku wieloletnich badań i studiów nad literaturą przedmiotu. Praca szczególnie koncentruje się na przedstawieniu związku między teorią pedagogiczną a praktyką edukacyjną, ukazując, jak dalece rzeczywistość szkolna odbiega od przyjmowanych obecnie założeń teoretycznych, bądź też przekonując czytelnika, że można i trzeba inaczej, lepiej i skuteczniej organizować integrowaną edukację. Autorka snuje refleksję nad istotą i właściwościami tej formy nauczania oraz na temat możliwości optymalizacji procesu kształcenia wczesnoszkolnego. Książka jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być bowiem pomocą dydaktyczną, źródłem informacji dla studentów pedagogiki wczesnoszkolnej oraz czynnych już zawodowo nauczycieli pracujących z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, a także osób odpowiedzialnych za politykę edukacyjną na różnych szczeblach nadzoru i doradztwa oraz rodziców uczniów klas I-III. Źródło opisu: https://ksiegarnia.pwn.pl/Dylematy-integrowanej-edukacji-wczesnoszkolnej,68747134,p.html.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again