157377
Book
In basket
Okres dwudziestolecia międzywojennego (1918-1939) kryje w sobie jeszcze wiele niezbadanych problemów. Należy do nich bez wątpienia kwestia naukowego poznania badań nad dzieckiem i dzieciństwem. To wówczas, niektórzy polscy uczeni podkreślali konieczność bardziej intensywnego zajęcia się problematyką dziecka. Wyrazem ich postulatów były liczne publikacje, które często odznaczały się oryginalnością przemyśleń i stały się istotnym wkładem do nauki. [Źródło: http://merlin.pl/Dziecko-w-polskiej-literaturze-naukowej-1918-1939_Jan-Wnek/browse/product/1,1074778.html]
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 101692 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. Indeks. Zusammenfassung
Summary, etc.
Okres dwudziestolecia międzywojennego (1918-1939) kryje w sobie jeszcze wiele niezbadanych problemów. Należy do nich bez wątpienia kwestia naukowego poznania badań nad dzieckiem i dzieciństwem. To wówczas, niektórzy polscy uczeni podkreślali konieczność bardziej intensywnego zajęcia się problematyką dziecka. Wyrazem ich postulatów były liczne publikacje, które często odznaczały się oryginalnością przemyśleń i stały się istotnym wkładem do nauki. [Źródło: http://merlin.pl/Dziecko-w-polskiej-literaturze-naukowej-1918-1939_Jan-Wnek/browse/product/1,1074778.html]
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again