157291
Book
In basket
(Bliżej Przedszkola)
Agnieszka Wentrych tym razem zaprasza do rozmowy specjalistów różnych dziedzin, związanych z rozwojem i wychowaniem małych dzieci. Są wśród nich: terapeuta integracji sensorycznej, neurologopeda, psycholog psychoterapeuta, dietetyk, pedagog i nauczyciel akademicki, dyrektor przedszkola, terapeuta ośrodka interwencji kryzysowej, a także doświadczeni rodzice dzieci w wieku przedszkolnym. Autorka rozmawia z nimi m.in. o: zaburzeniach integracji sensorycznej, opóźnieniach w rozwoju mowy, labilności emocjonalnej, problemach z nadwagą u dzieci oraz o pracy z dziećmi szczególnie zdolnymi. Wraz z rozmówcami podejmuje zagadnienia związane z integracją społeczną i edukacją przedszkolną dzieci z doświadczeniem migracyjnym oraz dzieci z niepełnosprawnością, a także zamieszcza refleksje na temat dziecięcych postaw „konsumpcjonistycznych”, samodzielności przedszkolaków, pojawienia się rodzeństwa w rodzinie czy współpracy nauczycieli z rodzicami. Publikację tę można traktować jako poradnik zarówno teoretyczny, jak i metodyczny, gdyż nie brakuje w nim konkretnych wskazówek, pomysłów oraz rozwiązań proponowanych przez specjalistów.
Availability:
Wypożyczalnia Bełchatów
There are copies available to loan: sygn. 36453 (1 egz.)
Notes:
Tyt. okł.: Jak pomóc przedszkolakowi w trudnych sytuacjach : przewodnik dla nauczycieli i rodziców. Część 2
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Summary, etc.
Agnieszka Wentrych tym razem zaprasza do rozmowy specjalistów różnych dziedzin, związanych z rozwojem i wychowaniem małych dzieci. Są wśród nich: terapeuta integracji sensorycznej, neurologopeda, psycholog psychoterapeuta, dietetyk, pedagog i nauczyciel akademicki, dyrektor przedszkola, terapeuta ośrodka interwencji kryzysowej, a także doświadczeni rodzice dzieci w wieku przedszkolnym. Autorka rozmawia z nimi m.in. o: zaburzeniach integracji sensorycznej, opóźnieniach w rozwoju mowy, labilności emocjonalnej, problemach z nadwagą u dzieci oraz o pracy z dziećmi szczególnie zdolnymi. Wraz z rozmówcami podejmuje zagadnienia związane z integracją społeczną i edukacją przedszkolną dzieci z doświadczeniem migracyjnym oraz dzieci z niepełnosprawnością, a także zamieszcza refleksje na temat dziecięcych postaw „konsumpcjonistycznych”, samodzielności przedszkolaków, pojawienia się rodzeństwa w rodzinie czy współpracy nauczycieli z rodzicami. Publikację tę można traktować jako poradnik zarówno teoretyczny, jak i metodyczny, gdyż nie brakuje w nim konkretnych wskazówek, pomysłów oraz rozwiązań proponowanych przez specjalistów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again