Sorting
Source
Książki
(2)
Form of Work
Publikacje naukowe
(2)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(1)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piotrków
(2)
Wypożyczalnia Radomsko
(1)
Author
Grabias Stanisław (1942- )
(1)
Kurkowski Zdzisław Marek
(1)
Pankowska Dorota
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Logopedzi
(1)
Pedagodzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Afazja
(1)
Agresywność
(1)
Alalia
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Autyzm
(1)
Dyslalia
(1)
Dziecko głuche
(1)
Głuchoniewidomi
(1)
Głuchota
(1)
Jąkanie
(1)
Logopedia
(1)
Mowa niewyraźna
(1)
Oligofazja
(1)
Otępienie
(1)
Padaczka
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Psychoprofilaktyka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Schizofazja
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zaburzenia słuchu
(1)
Zapobieganie
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Logopedia : teoria zaburzeń mowy / redakcja naukowa Stanisław Grabias, Marek Kurkowski. - Wydanie trzecie. - Lublin : Wydawnictwo UMCS, copyright 2022. - 701 stron : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik ten zawiera spójną i wyczerpującą interpretację zaburzeń mowy. Publikujemy go z przekonaniem, że współczesna logopedia jest w stanie satysfakcjonująco diagnozować zaburzenia mowy, budować program terapii i prowadzić terapię. Mamy też nadzieję, że dotrze on do słuchaczy tych kierunków studiów, których przedmiotem jest człowiek i jego umysł - szczególnie do studentów logopedii. Teoria prezentowana w tej książce kształtowała się przez lata w Zakładzie Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego UMCS - ośrodku badawczym, który może poszczycić się najdłuższą w Polsce tradycją kształcenia logopedów. Źródło opisu: https://wydawnictwo.umcs.eu/produkt/5435/logopedia-teoria-zaburzen-mowy-wydanie-iii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 114937 (1 egz.)
Book
In basket
Książka Doroty Pankowskiej Zapobieganie agresji w szkole. Profilaktyka pozytywna w ujęciu edukacyjnej analizy transakcyjnej jest inna. Wykorzystując teoretyczne ramy analizy transakcyjnej, a więc psychologicznej teorii osobowości i komunikacji, pomaga zrozumieć mechanizmy powstawania i realizacji agresji, a jednocześnie ukazuje możliwości oddziaływania zapobiegające pojawianiu się zachowań agresywnych − zarówno doraźne (np. odpowiedni sposób komunikowania się), jak i długofalowe. Te ostatnie stanowią istotę profilaktyki pozytywnej rozumianej jako kształtowanie i rozwijanie: kompetencji osobistych, służących pozytywnej adaptacji, wzmacnianiu poczucia własnej wartości, postawy szacunku i życzliwości wobec innych, odporności psychicznej oraz dojrzałości moralnej. Książka zatem jest skierowana przede wszystkim do pedagogów/pedagożek − zarówno naukowo zainteresowanych problematyką agresji, jak i do praktyków, którzy znajdą w niej inspiracje do tworzenia własnych programów wychowawczych oraz do postępowania w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą. [źródło opisu: https://wydawnictwo.umcs.eu/produkt/5681/zapobieganie-agresji-w-szkole-profilaktyka-pozytywna-w-ujeciu-edukacyjnej-analizy-transakcyjnej].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piotrków
All copies are currently on loan: sygn. 117218 (1 egz.)
Wypożyczalnia Radomsko
Brak informacji o dostępności: sygn. 40376 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again