154253
Książka
W koszyku
Edukacja obywatelska jest fenomenem, który wymaga zarówno od państwa, jak i obywatela nieustannej pracy i gotowości do działania w warunkach zmieniającej się rzeczywistości międzynarodowej. Monografia zatytułowana Model dojrzałego obywatelstwa w nurcie badań nad edukacją polityczną w krajach niemieckiego obszaru językowego ma na celu ukazanie środowiska edukacji obywatelskiej (Politische Bildung) w Niemczech, Austrii i Szwajcarii przez pryzmat wzorców, idei i koncepcji dojrzałego obywatelstwa. Publikacja stanowi próbę odpowiedzi na pytanie, jaką rolę odgrywa edukacja obywatelska w dojrzałych systemach demokratycznych, jakie czynniki ją warunkują i jak skutecznie przekazywać wartości oraz postawy obywatelskie bez ograniczania wolności jednostki. Rozważania osadzone na gruncie badawczym nad zmieniającym się paradygmatem obywatelstwa pozwoliły na sformułowanie wniosków z analizy, które w obliczu internacjonalizacji mogą okazać się przydatne w badaniach nad społeczeństwem i systemami edukacji obywatelskiej. Źródło opisu: https://ksiegarnia.pwn.pl/Model-dojrzalego-obywatelstwa-w-nurcie-badan-nad-edukacja-polityczna-w-krajach-niemieckiego-obszaru-jezykowego.,1002598067,p.html.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115769 (1 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38102 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 181-[203].
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Edukacja obywatelska jest fenomenem, który wymaga zarówno od państwa, jak i obywatela nieustannej pracy i gotowości do działania w warunkach zmieniającej się rzeczywistości międzynarodowej. Monografia zatytułowana Model dojrzałego obywatelstwa w nurcie badań nad edukacją polityczną w krajach niemieckiego obszaru językowego ma na celu ukazanie środowiska edukacji obywatelskiej (Politische Bildung) w Niemczech, Austrii i Szwajcarii przez pryzmat wzorców, idei i koncepcji dojrzałego obywatelstwa. Publikacja stanowi próbę odpowiedzi na pytanie, jaką rolę odgrywa edukacja obywatelska w dojrzałych systemach demokratycznych, jakie czynniki ją warunkują i jak skutecznie przekazywać wartości oraz postawy obywatelskie bez ograniczania wolności jednostki. Rozważania osadzone na gruncie badawczym nad zmieniającym się paradygmatem obywatelstwa pozwoliły na sformułowanie wniosków z analizy, które w obliczu internacjonalizacji mogą okazać się przydatne w badaniach nad społeczeństwem i systemami edukacji obywatelskiej. Źródło opisu: https://ksiegarnia.pwn.pl/Model-dojrzalego-obywatelstwa-w-nurcie-badan-nad-edukacja-polityczna-w-krajach-niemieckiego-obszaru-jezykowego.,1002598067,p.html.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej