157322
Book
In basket
(Biblioteka Literacka "Poznańskich Studiów Polonistycznych", ISSN 1427-9118 ; t. 61)
Niniejsza pozycja opisuje koncepcję multimedialnego kształcenia polonistycznego i związany z nią model hybrydowego e-podręcznika języka polskiego do liceum. Autor pracy prezentuje badania efektywności dydaktycznej e-podręcznika w szkole. Opisuje też swoje refleksje dotyczące roli multimediów w polonistyce i w edukacji. źródło opisu: http://psp.amu.edu.pl
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 112628 (1 egz.)
Notes:
opis modelu hybrydowego e-podręcznika języka polskiego do liceum i badanie jego efektywności dydaktycznej w szkole
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 150-156.
Summary, etc.
Niniejsza pozycja opisuje koncepcję multimedialnego kształcenia polonistycznego i związany z nią model hybrydowego e-podręcznika języka polskiego do liceum. Autor pracy prezentuje badania efektywności dydaktycznej e-podręcznika w szkole. Opisuje też swoje refleksje dotyczące roli multimediów w polonistyce i w edukacji. źródło opisu: http://psp.amu.edu.pl
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again