157291
Book
In basket
(Z Relacjami za Pan Brat)
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem wchodzenia w interakcje społeczne. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z poczuciem osamotnienia i niezrozumienia. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: po czym można poznać, że ktoś chciałby być twoim przyjacielem? jakie cechy powinien mieć przyjaciel? jakie mogą być przeszkody w znalezieniu przyjaciela? jak postępować w sytuacjach problemowych? jak rozpocząć rozmowę z rówieśnikiem?   Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji społecznych, emocjonalnych i komunikacyjnych. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: przyjaźń – koleżeństwo – znajomość sposoby znajdowania przyjaciół przykładowa rozmowa z kolegą za pomocą SMS-ów przeszkody w nawiązywaniu znajomości sposoby rozwiązywania konfliktów cechy dobrego przyjaciela. Dodatkowo publikacja zawiera: kalendarz relacji przyjacielskiej – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu budowania relacji ponad 500 naklejek do wypełnienia kalendarza.   Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. Publikacja wchodzi w skład kolekcji „Z relacjami za pan brat” dedykowanej dzieciom i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz z trudnościami w zakresie kompetencji społecznych. źródło opisu: https://harmonia.edu.pl.
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
All copies are currently on loan: sygn. 114348 F (1 egz.)
Notes:
karty pracy dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz innymi trudnościami komunikacyjnymi
General note
Na okładce: Książka z naklejkami.
Summary, etc.
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem wchodzenia w interakcje społeczne. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z poczuciem osamotnienia i niezrozumienia. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: po czym można poznać, że ktoś chciałby być twoim przyjacielem? jakie cechy powinien mieć przyjaciel? jakie mogą być przeszkody w znalezieniu przyjaciela? jak postępować w sytuacjach problemowych? jak rozpocząć rozmowę z rówieśnikiem?   Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji społecznych, emocjonalnych i komunikacyjnych. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: przyjaźń – koleżeństwo – znajomość sposoby znajdowania przyjaciół przykładowa rozmowa z kolegą za pomocą SMS-ów przeszkody w nawiązywaniu znajomości sposoby rozwiązywania konfliktów cechy dobrego przyjaciela. Dodatkowo publikacja zawiera: kalendarz relacji przyjacielskiej – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu budowania relacji ponad 500 naklejek do wypełnienia kalendarza.   Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. Publikacja wchodzi w skład kolekcji „Z relacjami za pan brat” dedykowanej dzieciom i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz z trudnościami w zakresie kompetencji społecznych. źródło opisu: https://harmonia.edu.pl.
Target audience note
Wiek: 8-15 lat.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again