Kolanko Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
wypożyczone
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piotrków
(4)
Autor
Krzyżanowski Julian (1892-1976).
(425)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(411)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(395)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(376)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(325)
Kolanko Agnieszka
(-)
Suchodolski Bogdan (1903-1992).
(317)
Prus Bolesław (1847-1912)
(311)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(297)
Szekspir William (1564-1616).
(272)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(256)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(221)
Okoń Wincenty (1914-2011).
(219)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(212)
Markiewicz Henryk (1922-2013).
(198)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(187)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(180)
Kochanowski Jan (1530-1584).
(179)
Tuwim Julian (1894-1953)
(178)
Żeleński (Boy) Tadeusz.
(174)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(172)
Konopnicka Maria
(165)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(165)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(160)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(158)
Praca zbiorowa
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(154)
Hertz Paweł (1918-2001)
(153)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(152)
Lem Stanisław (1921-2006)
(148)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(145)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(145)
Popławska Anna
(142)
Jastrun Mieczysław (1903-1983).
(141)
Parandowski Jan (1895-1978).
(141)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(139)
Staff Leopold (1878-1957)
(138)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(137)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(135)
Broniewski Władysław (1897-1962).
(134)
Puszczewicz Barbara.
(134)
Tołstoj Lew.
(134)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969).
(133)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(132)
Słowacki Juliusz
(132)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910).
(131)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(130)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(127)
Kotarbiński Tadeusz (1886-1981).
(126)
Pigoń Stanisław (1885-1968).
(126)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(125)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924).
(125)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832).
(124)
Conrad Joseph (1857-1924)
(122)
Krawczuk Aleksander (1922-2023)
(121)
Radzicki Józef
(119)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(117)
Bratny Roman (1921-2017).
(116)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(116)
Tazbir Janusz (1927-2016)
(112)
Lenartowicz Teofil
(111)
Lenin Włodzimierz.
(111)
Stawar Andrzej (1900-1961).
(111)
Kydryński Juliusz (1921-1994)
(109)
Nałkowska Zofia (1884-1954)
(108)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(105)
Różewicz Tadeusz (1921-2014)
(105)
Żeromski Stefan (1864-1925).
(105)
Dostoevskij Fëdor Mihajlovič (1821-1881).
(104)
Sandemo Margit (1924-2018)
(104)
Estreicher Karol (1827-1908).
(103)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(103)
Rzehak Wojciech (1967- )
(101)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(101)
Bunsch Karol (1898-1987)
(100)
Dostojewski Fiodor.
(100)
Prus Bolesław
(100)
Gałczyński Konstanty Ildefons (1905-1953).
(99)
Głowiński Michał (1934-2023)
(99)
Jasienica Paweł (1909-1970)
(99)
Zimnicka Iwona (1963- )
(99)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(99)
Janion Maria (1926-2020)
(98)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(97)
Mann Thomas (1875-1955).
(97)
Jałowiec Magdalena.
(96)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(95)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(94)
Witwicki Władysław (1878-1948)
(94)
Witkiewicz Stanisław Ignacy (1885-1939)
(93)
Mróz Remigiusz (1987- )
(92)
Steel Danielle (1947- )
(92)
Błoński Jan (1931-2009)
(91)
Galsworthy John (1867-1933)
(91)
Gomulicki Wiktor
(91)
Pieter Józef (1904-1989)
(91)
Pollak Seweryn (1907-1987)
(91)
Włodarczyk Barbara.
(91)
Helsztyński Stanisław (1891-1986).
(90)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
14-17 lat
(4)
9-13 lat
(4)
Młodzież
(4)
Nauczyciele
(4)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Psycholodzy
(3)
Pedagodzy
(2)
Rodzice
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Temat
Cyberprzemoc
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Myślenie pozytywne
(1)
Narcyzm
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przyjaźń
(1)
Samoocena (ocenianie)
(1)
Samopoznanie
(1)
Spostrzeganie
(1)
Tolerancja
(1)
Uczucia
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Gatunek
Karty pracy ucznia
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Z Relacjami za Pan Brat)
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8-15 lat, przygotowują do zmierzenia się z trudnym zagadnieniem poczucia własnej wartości. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy czują się bezwartościowi i nieakceptowani. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: Jak akceptować samego siebie? ; Jak przeciwdziałać niskiej samoocenie? ; Jak radzić sobie z niepowodzeniami? ; Jakie zachowania innych osób mogą powodować, że czujemy się niedowartościowani? ; Jak może wyglądać osoba z wysoką/niską samooceną?. Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy borykają się z brakiem wiary we własne umiejętności. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: wysoka i niska samoocena, talenty i słabości, zasady pozytywnego myślenia, sukcesy i porażki, optymizm i pesymizm. Dodatkowo publikacja zawiera: dziennik samooceny - pomoc do wizualnego przedstawienia procesu budowania poczucia własnej wartości, ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika. Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. Publikacja wchodzi w skład kolekcji „Z relacjami za pan brat” dedykowanej dzieciom i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz z trudnościami w zakresie kompetencji społecznych. Źródło opisu: https://harmonia.edu.pl/pl/product/buduje-poczucie-wlasnej-wartosci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114950 F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Z Relacjami za Pan Brat)
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 9–16 lat, przygotowują do zmierzenia się z trudnym zagadnieniem przemocy w szkole i w Internecie. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy nie potrafią poradzić sobie z nękaniem i brakiem akceptacji. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: W jakich miejscach można spotkać się z przemocą? ; Jak chronić się przed przemocą? ; Jak zareagować w sytuacjach przemocowych? ; Jak dbać o bezpieczeństwo w sieci? ; Jak postąpić, gdy jesteśmy świadkami/ofiarami przemocy?. Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy borykają się z agresją w szkole, a ostatnio coraz częściej także z cyberprzemocą. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: przemoc psychiczna i przemoc fizyczna, wykluczenie społeczne, dokuczanie w szkole, przyczyny i skutki przemocy, cyberprzemoc, nękanie w sieci. Dodatkowo publikacja zawiera: dziennik odpowiedniego zachowania oraz reagowania na przemoc – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu radzenia sobie ze złością i sytuacjami przemocowymi - ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika. Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. Publikacja wchodzi w skład kolekcji „Z relacjami za pan brat” dedykowanej dzieciom i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz z trudnościami w zakresie kompetencji społecznych. Źródło opisu: https://harmonia.edu.pl/pl/product/radze-sobie-z-przemoca-w-szkole-i-internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 114949 F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Z Relacjami za Pan Brat)
Publikacja to zestaw kart pracy do treningu umiejętności komunikacyjnych skierowany do dzieci i młodzieży w wieku 8–17 lat. Dzięki pracy z publikacją uczeń m.in.: dowie się, czym jest komunikacja werbalna i niewerbalna ; nauczy się, kiedy i jak rozpoczynać rozmowę ; zrozumie, dlaczego nie warto przeklinać ; pozna różnicę między komunikacją pozytywną a negatywną ; nauczy się prosić o pomoc. Dodatkowo publikacja zawiera: dziennik umiejętności komunikacyjnych – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu rozwijania umiejętności komunikacyjnych, ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika. Ćwiczenia znakomicie sprawdzą się podczas indywidualnej i grupowej pracy terapeutów, psychologów oraz nauczycieli z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym ze spektrum autyzmu. Publikacja wchodzi w skład kolekcji „Z relacjami za pan brat” dedykowanej dzieciom i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz z trudnościami w zakresie kompetencji społecznych. Źródło opisu: https://harmonia.edu.pl/pl/product/trenuje-umiejetnosci-komunikacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115388 F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Z Relacjami za Pan Brat)
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem wchodzenia w interakcje społeczne. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z poczuciem osamotnienia i niezrozumienia. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: po czym można poznać, że ktoś chciałby być twoim przyjacielem? jakie cechy powinien mieć przyjaciel? jakie mogą być przeszkody w znalezieniu przyjaciela? jak postępować w sytuacjach problemowych? jak rozpocząć rozmowę z rówieśnikiem?   Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji społecznych, emocjonalnych i komunikacyjnych. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: przyjaźń – koleżeństwo – znajomość sposoby znajdowania przyjaciół przykładowa rozmowa z kolegą za pomocą SMS-ów przeszkody w nawiązywaniu znajomości sposoby rozwiązywania konfliktów cechy dobrego przyjaciela. Dodatkowo publikacja zawiera: kalendarz relacji przyjacielskiej – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu budowania relacji ponad 500 naklejek do wypełnienia kalendarza.   Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. Publikacja wchodzi w skład kolekcji „Z relacjami za pan brat” dedykowanej dzieciom i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz z trudnościami w zakresie kompetencji społecznych. źródło opisu: https://harmonia.edu.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 114348 F (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej