159368
Book
In basket
(Kompetentny Nauczyciel)
Autorzy książki wprowadzają w zagadnienia procesu uczenia się. Prezentują wiedzę, która kształtuje współczesną praktykę edukacyjną, zarówno w kontekście psychologicznym, jak i społecznym. Książka nie stroni od poruszania kwestii dyskusyjnych. Będzie ciekawą lekturą dla każdej osoby zainteresowanej nauczaniem. [źródło opisu: https://medbook.com.pl/pl/psychologia-wychowawcza/3460-podstawy-wiedzy-o-nauczaniu-dc-phillips-jf-soltis-3034.html?srsltid=AfmBOooUdRq44FcaxJ9ojsDw2ZS2O4CYLskNFgpXTnDobEWGa6rOfT4L].
Spis treści: Wstęp ; 1. Proces uczenia się ; 2. Teorie klasyczne ; 3. Behawioryzm ; 4. Rozwiązywanie problemów, wgląd i aktywność ; 5. Piaget i konstruktywizm 6. Społeczne aspekty uczenia się ; 7. Poznanie ; 8. Podejście poznawcze ; 9. Kwestie sporne i zagadnienia do dyskusji ; Zakończenie ; Bibliografia ; Indeksy.
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 118048 (1 egz.)
Wypożyczalnia Opoczno
There are copies available to loan: sygn. 28533 (1 egz.)
Notes:
General note
Tytuł oryginału : "Perspectives on Learning"
Summary, etc.
Autorzy książki wprowadzają w zagadnienia procesu uczenia się. Prezentują wiedzę, która kształtuje współczesną praktykę edukacyjną, zarówno w kontekście psychologicznym, jak i społecznym. Książka nie stroni od poruszania kwestii dyskusyjnych. Będzie ciekawą lekturą dla każdej osoby zainteresowanej nauczaniem. [źródło opisu: https://medbook.com.pl/pl/psychologia-wychowawcza/3460-podstawy-wiedzy-o-nauczaniu-dc-phillips-jf-soltis-3034.html?srsltid=AfmBOooUdRq44FcaxJ9ojsDw2ZS2O4CYLskNFgpXTnDobEWGa6rOfT4L].
Spis treści: Wstęp ; 1. Proces uczenia się ; 2. Teorie klasyczne ; 3. Behawioryzm ; 4. Rozwiązywanie problemów, wgląd i aktywność ; 5. Piaget i konstruktywizm 6. Społeczne aspekty uczenia się ; 7. Poznanie ; 8. Podejście poznawcze ; 9. Kwestie sporne i zagadnienia do dyskusji ; Zakończenie ; Bibliografia ; Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again