157358
No cover
Book
In basket
Spis treści: Rozdział I. Model pracy z uczniem ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej. Rozdział II. Poznanie, planowanie, wspieranie - przykładowe rozwiazania (1. Model pracy z uczniem niesłyszącym lub słabo słyszącym ; 2. Model pracy z uczniem niewidomym lub słabo widzącym ; 3. Model pracy z uczniem z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją ; 4. Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim ; 5. Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym ; 6. Kształcenie uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną ; 7. Model pracy z uczniem z autyzmem ; 8. Model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie lub zagrożonym niedostosowaniem społecznym ; 9. Model pracy z uczniem z chorobą przewlekłą ; 10. Model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym ; 11. Model pracy z uczniem z ADHD)..
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 111202 F, 99951 F (2 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
There are copies available to loan: sygn. 31050 (1 egz.)
Wypożyczalnia Opoczno
There are copies available to loan: sygn. 30099 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
There are copies available to loan: sygn. 41799 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach.
Summary, etc.
Spis treści: Rozdział I. Model pracy z uczniem ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej. Rozdział II. Poznanie, planowanie, wspieranie - przykładowe rozwiazania (1. Model pracy z uczniem niesłyszącym lub słabo słyszącym ; 2. Model pracy z uczniem niewidomym lub słabo widzącym ; 3. Model pracy z uczniem z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją ; 4. Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim ; 5. Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym ; 6. Kształcenie uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną ; 7. Model pracy z uczniem z autyzmem ; 8. Model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie lub zagrożonym niedostosowaniem społecznym ; 9. Model pracy z uczniem z chorobą przewlekłą ; 10. Model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym ; 11. Model pracy z uczniem z ADHD)..
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again