157291
No cover
Book
In basket
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom. Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego. W książce szczegółowo omówiono: istotę marketingu żywności ekologicznej na tle ewolucji koncepcji marketingu, a także koncepcji zrównoważonego rozwoju, wybrane aspekty rolnictwa ekologicznego z uwzględnieniem jego podstawowych celów oraz uwarunkowań prawnych, zachowania nabywców i kwestię segmentacji na rynku żywności ekologicznej, metody badań marketingowych z uwzględnieniem różnych źródeł informacji, podstawowe elementy marketing miksu, atrybuty ekożywności i zagadnienia związane z zarządzaniem takim produktem, w tym m.in, markę, opakowanie i znakowanie żywności ekologicznej, politykę cenową na rynku żywnościowych produktów ekologicznych, różne aspekty dystrybucji żywności ekologicznej z uwzględnieniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji, zagadnienia komunikacji marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, rolnictwem ekologicznym i gospodarką żywnościową, praktyków działających w sferze rolnictwa ekologicznego i przetwórstwa tej żywności, a także pośredników zajmujących się obrotem ekożywnością. ["Wolters Kluwer Polska"]
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 101522 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. Indeks
Summary, etc.
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom. Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego. W książce szczegółowo omówiono: istotę marketingu żywności ekologicznej na tle ewolucji koncepcji marketingu, a także koncepcji zrównoważonego rozwoju, wybrane aspekty rolnictwa ekologicznego z uwzględnieniem jego podstawowych celów oraz uwarunkowań prawnych, zachowania nabywców i kwestię segmentacji na rynku żywności ekologicznej, metody badań marketingowych z uwzględnieniem różnych źródeł informacji, podstawowe elementy marketing miksu, atrybuty ekożywności i zagadnienia związane z zarządzaniem takim produktem, w tym m.in, markę, opakowanie i znakowanie żywności ekologicznej, politykę cenową na rynku żywnościowych produktów ekologicznych, różne aspekty dystrybucji żywności ekologicznej z uwzględnieniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji, zagadnienia komunikacji marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, rolnictwem ekologicznym i gospodarką żywnościową, praktyków działających w sferze rolnictwa ekologicznego i przetwórstwa tej żywności, a także pośredników zajmujących się obrotem ekożywnością. ["Wolters Kluwer Polska"]
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again