157785
Book
In basket
Publikacja pokazuje zachowania młodych konsumentów na rynku, jakie pojawiły się w ciągu 20 lat przemian transformacyjnych w Polsce. Koncentruje się na problematyce: aktywności występowania tej grupy konsumentów na rynku uwarunkowań kształtujących to występowanie oraz zachowania rynkowe ewolucji zachowań rynkowych. Jest to także autorska synteza wyników badań rynku i zachowań młodych konsumentów w dotychczasowym okresie transformacji, poparta oceną zmian, jakie zaszły w tym okresie w zachowaniach na rynku pierwszego pokolenia Polaków, wychowujących się w nowych warunkach społeczno-gospodarczych. Pokazuje ich aktualne miejsce i rolę na rynku, jakie zajmują w efekcie zaistniałych przeobrażeń transformacyjnych. W publikacji są przedstawione zachowania rynkowe dzieci i młodzieży w świetle teorii zachowań konsumentów. Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej. Stanowi jeden z wiodących celów strategii marketingowych przedsiębiorstw. Autorka ma nadzieję, że jej praca da asumpt do rozwijania badań wzbogacających teorię zachowań rynkowych młodych konsumentów. [Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne]
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 101839 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Summary, etc.
Publikacja pokazuje zachowania młodych konsumentów na rynku, jakie pojawiły się w ciągu 20 lat przemian transformacyjnych w Polsce. Koncentruje się na problematyce: aktywności występowania tej grupy konsumentów na rynku uwarunkowań kształtujących to występowanie oraz zachowania rynkowe ewolucji zachowań rynkowych. Jest to także autorska synteza wyników badań rynku i zachowań młodych konsumentów w dotychczasowym okresie transformacji, poparta oceną zmian, jakie zaszły w tym okresie w zachowaniach na rynku pierwszego pokolenia Polaków, wychowujących się w nowych warunkach społeczno-gospodarczych. Pokazuje ich aktualne miejsce i rolę na rynku, jakie zajmują w efekcie zaistniałych przeobrażeń transformacyjnych. W publikacji są przedstawione zachowania rynkowe dzieci i młodzieży w świetle teorii zachowań konsumentów. Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej. Stanowi jeden z wiodących celów strategii marketingowych przedsiębiorstw. Autorka ma nadzieję, że jej praca da asumpt do rozwijania badań wzbogacających teorię zachowań rynkowych młodych konsumentów. [Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne]
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again