157291
Book
In basket
Autorka przedstawia zagadnienie nauczania czytania i pisania w kontekście współczesnych teorii naukowych. Przybliża problem wzajemnych zależności między rozwojem dziecka a wyborem określonego podejścia metodycznego w nauczaniu piśmienności oraz zwraca uwagę na fakt, jakie konsekwencje dla rozwoju uczniów mogą wynikać z decyzji podjętych przez autorów podręczników i nauczycieli. ["Harmonia"]
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 101853 (1 egz.)
Wypożyczalnia Opoczno
There are copies available to loan: sygn. 30999 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia
Summary, etc.
Autorka przedstawia zagadnienie nauczania czytania i pisania w kontekście współczesnych teorii naukowych. Przybliża problem wzajemnych zależności między rozwojem dziecka a wyborem określonego podejścia metodycznego w nauczaniu piśmienności oraz zwraca uwagę na fakt, jakie konsekwencje dla rozwoju uczniów mogą wynikać z decyzji podjętych przez autorów podręczników i nauczycieli. ["Harmonia"]
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again