158157
Book
In basket
Controlling działalności marketingowej / Marta Nowak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 229 stron : rysunki, tabele, wykresy ; 24 cm.
Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controlllingu przedsiębiorstwa, bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej oraz instrumenty controllingu działalności marketingowej. [źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/525/controlling-dzialalnosci-marketingowej].
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 116303 (1 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
There are copies available to loan: sygn. 32345 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 221-229.
Summary, etc.
Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controlllingu przedsiębiorstwa, bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej oraz instrumenty controllingu działalności marketingowej. [źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/525/controlling-dzialalnosci-marketingowej].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again