157392
Book
Book
In basket
Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, zwane dyslekcją, objawiają się nie tylko niepowodzeniami szkolnymi, które u dzieci dyslektycznych są konsekwencją niezdolności do przyswojenia umiejętności poprawnego czytania i pisania - pomimo normalnego poziomu inteligencji i odpowiednich warunków do nauki, lecz także niemożnością efektywnego nauczenia się jakiegoś zawodu w przypadku dyslektyków dorosłych. Zaprezentowana w książce problematyka badawcza dotyczy wybranych sfer funkcjonowania psychospołecznego uczniów dyslektycznych kończących VII klasę szkoły podstawowej. Zanalizowano samoocenę tych uczniów, ich zachowanie oraz status socjometryczny. Źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/3850654/funkcjonowanie-psychospoleczne-uczniow-dyslektycznych.
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 115190 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 177-186.
Summary, etc.
Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, zwane dyslekcją, objawiają się nie tylko niepowodzeniami szkolnymi, które u dzieci dyslektycznych są konsekwencją niezdolności do przyswojenia umiejętności poprawnego czytania i pisania - pomimo normalnego poziomu inteligencji i odpowiednich warunków do nauki, lecz także niemożnością efektywnego nauczenia się jakiegoś zawodu w przypadku dyslektyków dorosłych. Zaprezentowana w książce problematyka badawcza dotyczy wybranych sfer funkcjonowania psychospołecznego uczniów dyslektycznych kończących VII klasę szkoły podstawowej. Zanalizowano samoocenę tych uczniów, ich zachowanie oraz status socjometryczny. Źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/3850654/funkcjonowanie-psychospoleczne-uczniow-dyslektycznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again