157392
Książka
W koszyku
Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole : karty pracy. Część 1 / Anna Radwańska, Aleksandra Sobolewska-Kędzior. - Warszawa : Difin, [2021]. - Teka (44, [1] karta tablic luzem) : ilustracje (w tym kolorowe) ; 31 cm.
(Engram)
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy: - umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym. Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych. Karty pracy są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy. źródło opisu: www.lubimyczytac.pl.
Zestaw ćwiczeń zawarty w części I dotyczy: umiejętności analizy i syntezy słuchowej, funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 114252 F (1 egz.)
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37712 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45468 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy. Opis bibliograficzny na podstawie teki.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na karcie [45].
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy: - umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym. Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych. Karty pracy są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy. źródło opisu: www.lubimyczytac.pl.
Zestaw ćwiczeń zawarty w części I dotyczy: umiejętności analizy i syntezy słuchowej, funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej