158157
Book
In basket
W artykułach przedstawiono m.in.: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, rolę rodziny i szkoły w rozwijaniu inteligencji emocjonalnej dziecka, współdziałanie rodziny i szkoły dla dobra dziecka, znaczenie przedszkola dla rozwoju dziecka, protodiagnozę pedagogiczną, ocenę dojrzałości szkolnej dziecka z grupy ryzyka dysleksji, trudności w diagnozowaniu zespołu nadpobudliwości psychoruchowej, ocenę emocjonalnego funkcjonowania dziecka na podstawie znaków i symboli jego rysunku, problemy diagnozy dzieci z FAS, terapię psychopedagogiczną w edukacji, doniosłe znaczenie rodziców w terapii dzieci z utrudnieniami w rozwoju, wolontariat jako formę pomocy dziecku i rodzinie, dziecko przewlekle chore w relacjach z rówieśnikami. Większość prac ma charakter teoretyczny, część - badawczy.
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 114417 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie przy pracach.
Summary, etc.
W artykułach przedstawiono m.in.: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, rolę rodziny i szkoły w rozwijaniu inteligencji emocjonalnej dziecka, współdziałanie rodziny i szkoły dla dobra dziecka, znaczenie przedszkola dla rozwoju dziecka, protodiagnozę pedagogiczną, ocenę dojrzałości szkolnej dziecka z grupy ryzyka dysleksji, trudności w diagnozowaniu zespołu nadpobudliwości psychoruchowej, ocenę emocjonalnego funkcjonowania dziecka na podstawie znaków i symboli jego rysunku, problemy diagnozy dzieci z FAS, terapię psychopedagogiczną w edukacji, doniosłe znaczenie rodziców w terapii dzieci z utrudnieniami w rozwoju, wolontariat jako formę pomocy dziecku i rodzinie, dziecko przewlekle chore w relacjach z rówieśnikami. Większość prac ma charakter teoretyczny, część - badawczy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again