157358
Book
In basket
STEAM-owa szkoła / Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2024. - 200 stron : fotografie, ilustracje ; 23 cm.
STEAM-owa szkoła to pojęcie, które odnosi się do edukacji opartej na metodzie STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics). Inicjatywy STEAM w szkołach mają na celu zachęcanie uczniów do kreatywnego myślenia, rozwijania umiejętności rozwiązywania problemów oraz współpracy w zróżnicowanych dziedzinach. W ramach programu STEAM uczniowie uczestniczą w projektach, które łączą różne przedmioty i promują aktywne uczenie się. Na przykład, mogą tworzyć projekty inżynieryjne, które wymagają umiejętności z zakresu matematyki i sztuki, lub prowadzić badania naukowe, które angażują technologie. Prezentowana książka ma na celu zgłębienie koncepcji STEAM w kontekście edukacji, analizę jego korzyści oraz zaprezentowanie konkretnych strategii i narzędzi, które mogą być stosowane w szkołach na różnych poziomach nauczania. Poprzez interdyscyplinarną perspektywę ukazuje, jak łączenie nauki ścisłej ze sztuką może pobudzić kreatywność, rozwijać umiejętności praktyczne i przygotować uczniów do wyzwań XXI wieku. [źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5163533/steam-owa-szkola].
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 116933 (1 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
There are copies available to loan: sygn. 39354 (1 egz.)
Wypożyczalnia Radomsko
Brak informacji o dostępności: sygn. 40374 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
There are copies available to loan: sygn. 45553 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 199-200.
Summary, etc.
STEAM-owa szkoła to pojęcie, które odnosi się do edukacji opartej na metodzie STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics). Inicjatywy STEAM w szkołach mają na celu zachęcanie uczniów do kreatywnego myślenia, rozwijania umiejętności rozwiązywania problemów oraz współpracy w zróżnicowanych dziedzinach. W ramach programu STEAM uczniowie uczestniczą w projektach, które łączą różne przedmioty i promują aktywne uczenie się. Na przykład, mogą tworzyć projekty inżynieryjne, które wymagają umiejętności z zakresu matematyki i sztuki, lub prowadzić badania naukowe, które angażują technologie. Prezentowana książka ma na celu zgłębienie koncepcji STEAM w kontekście edukacji, analizę jego korzyści oraz zaprezentowanie konkretnych strategii i narzędzi, które mogą być stosowane w szkołach na różnych poziomach nauczania. Poprzez interdyscyplinarną perspektywę ukazuje, jak łączenie nauki ścisłej ze sztuką może pobudzić kreatywność, rozwijać umiejętności praktyczne i przygotować uczniów do wyzwań XXI wieku. [źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5163533/steam-owa-szkola].
Funding information note
Publikacja została dofinansowana przez Uniwersytet Warszawski oraz ze środków subwencji na rozwój i utrzymanie potencjału badawczego przyznanej Akademii Finansów i Biznesu Vistula pzrez Ministerstwo Edukacji i Nauki na lata 2021-2024
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again