Hollins Peter
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piotrków
(2)
Autor
Krzyżanowski Julian (1892-1976).
(425)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(411)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(395)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(376)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(325)
Hollins Peter
(-)
Suchodolski Bogdan (1903-1992).
(317)
Prus Bolesław (1847-1912)
(311)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(297)
Szekspir William (1564-1616).
(272)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(256)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(221)
Okoń Wincenty (1914-2011).
(219)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(212)
Markiewicz Henryk (1922-2013).
(198)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(187)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(180)
Kochanowski Jan (1530-1584).
(179)
Tuwim Julian (1894-1953)
(178)
Żeleński (Boy) Tadeusz.
(174)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(172)
Konopnicka Maria
(165)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(165)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(160)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(158)
Praca zbiorowa
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(154)
Hertz Paweł (1918-2001)
(153)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(152)
Lem Stanisław (1921-2006)
(148)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(145)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(145)
Popławska Anna
(142)
Jastrun Mieczysław (1903-1983).
(141)
Parandowski Jan (1895-1978).
(141)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(139)
Staff Leopold (1878-1957)
(138)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(137)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(135)
Broniewski Władysław (1897-1962).
(134)
Puszczewicz Barbara.
(134)
Tołstoj Lew.
(134)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969).
(133)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(132)
Słowacki Juliusz
(132)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910).
(131)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(130)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(127)
Kotarbiński Tadeusz (1886-1981).
(126)
Pigoń Stanisław (1885-1968).
(126)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(125)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924).
(125)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832).
(124)
Conrad Joseph (1857-1924)
(122)
Krawczuk Aleksander (1922-2023)
(121)
Radzicki Józef
(119)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(117)
Bratny Roman (1921-2017).
(116)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(116)
Tazbir Janusz (1927-2016)
(112)
Lenartowicz Teofil
(111)
Lenin Włodzimierz.
(111)
Stawar Andrzej (1900-1961).
(111)
Kydryński Juliusz (1921-1994)
(109)
Nałkowska Zofia (1884-1954)
(108)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(105)
Różewicz Tadeusz (1921-2014)
(105)
Żeromski Stefan (1864-1925).
(105)
Dostoevskij Fëdor Mihajlovič (1821-1881).
(104)
Sandemo Margit (1924-2018)
(104)
Estreicher Karol (1827-1908).
(103)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(103)
Rzehak Wojciech (1967- )
(101)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(101)
Bunsch Karol (1898-1987)
(100)
Dostojewski Fiodor.
(100)
Prus Bolesław
(100)
Gałczyński Konstanty Ildefons (1905-1953).
(99)
Głowiński Michał (1934-2023)
(99)
Jasienica Paweł (1909-1970)
(99)
Zimnicka Iwona (1963- )
(99)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(99)
Janion Maria (1926-2020)
(98)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(97)
Mann Thomas (1875-1955).
(97)
Jałowiec Magdalena.
(96)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(95)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(94)
Witwicki Władysław (1878-1948)
(94)
Witkiewicz Stanisław Ignacy (1885-1939)
(93)
Mróz Remigiusz (1987- )
(92)
Steel Danielle (1947- )
(92)
Błoński Jan (1931-2009)
(91)
Galsworthy John (1867-1933)
(91)
Gomulicki Wiktor
(91)
Pieter Józef (1904-1989)
(91)
Pollak Seweryn (1907-1987)
(91)
Włodarczyk Barbara.
(91)
Helsztyński Stanisław (1891-1986).
(90)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Uczenie się
(2)
Dzieci
(1)
Mentoring
(1)
Metapoznanie
(1)
Mnemotechnika
(1)
Myślenie
(1)
Nauczyciele
(1)
Pamięć
(1)
Uczniowie
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Osobowość Odnowa)
Jak nauczać, aby pomóc uczniom w zrozumieniu nie tylko prostych, ale i zaawansowanych struktur, zasad i praktyk? Jak jeszcze możesz wesprzeć swoich podopiecznych, aby naukę traktowali nie jako przymus, ale by podchodzili do niej z zainteresowaniem, a nawet z fascynacją? Nauka to proces, w którym nauczyciel powinien być nie tylko źródłem wiedzy, ale i przewodnikiem ― aby uczniowie znaleźli w nim wsparcie i mieli pewność, że doprowadzi ich do miejsca, w którym chcieliby się znaleźć. Ta książka powstała nie tylko w celu zapoznania nauczycieli z kilkoma modelami nauczania, ale przede wszystkim po to, aby podpowiedzieć im konkretne sposoby wsparcia uczniów. Zawiera sprawdzone wskazówki, jak wzbudzić u ucznia chęć nauki i sprawić, by wykazywał coraz większą chęć rozwoju i poszerzania swojej wiedzy. Jest przeznaczona dla tych nauczycieli, którym nie wystarcza już przekonanie, że w nauczaniu mogą bazować wyłącznie na zdobytej kiedyś wiedzy. Nauczanie wymaga ciągłego doskonalenia się, poznawania nowych metod i korzystania z innowacji. Oto przewodnik, który pomoże Ci kształtować uczniów głodnych wiedzy i pragnących osiągać coraz to ambitniejsze cele. Źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5062765/jak-uczyc-dzieci-by-wykorzystywaly-w-pelni-swoj-potencjal.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114906, 115531 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Osobowość Odnowa)
Dla wielu osób nauka jest wyzwaniem. Wymaga czasu i wysiłku, a efekty bywają niezadowalające. Tymczasem przyswajanie, przywoływanie i wykorzystywanie wiedzy ma ogromne znaczenie. Łatwość jej zdobywania i utrwalania może zaważyć na karierze, związku, a nawet całym życiu. Z kolei zaniechanie ciągłego uczenia się jest proszeniem się o kłopoty. Dzięki uczeniu się zyskujesz zdolność kierowania swoim życiem w dowolnym, wybranym przez siebie kierunku, a umiejętność błyskawicznego uczenia się pozwala zdobyć przewagę już na starcie ? i osiągnąć dowolny cel. Ta książka jest szczególnym przewodnikiem po uczeniu się. Oparta na osiągnięciach wielu dyscyplin nauki, w uporządkowany sposób przedstawia wszystkie etapy procesu uczenia się. Omówiono w niej najlepsze techniki skutecznego uczenia się, uwzględniwszy wykorzystanie wrodzonych mechanizmów fizjologicznych, a także zasady tworzenia optymalnego środowiska do nauki. Sporo miejsca poświęcono temu, jak angażującym, przyjemnym i motywującym doświadczeniem może się ona okazać. Znalazły się tu również wskazówki, jak wykształcić w sobie nawyk uczenia się. Szybko się przekonasz, że zdolność efektywnego przyswajania wiedzy jest jednym z najcenniejszych zasobów, jakie można posiadać! Dzięki tej książce dowiesz się: * jakie są fizyczne i psychologiczne uwarunkowania uczenia się * jak działa pamięć i jak się nią posługiwać * które techniki uczenia się są skuteczne * jak unikać uczenia się na pamięć * jak wykorzystywać pomyłki w procesie uczenia się Naucz się w końcu, jak się uczyć skutecznie! Źródło opisu: https://www.znak.com.pl/ksiazka/mistrz-efektywnej-nauki-zaawansowane-metody-przyswajania-wiedzy-i-doskonalenia-umiejetnosci-peter-hollins-251983.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114874 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej