Marketing ekologiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piotrków
(2)
Autor
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Nestorowicz Renata.
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- ).
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Podręczniki akademickie
(6779)
Powieść polska
(5249)
Polska
(4554)
Biografia
(4394)
Poezja polska
(3770)
Marketing ekologiczny
(-)
Literatura polska
(3678)
Język polski
(3382)
Wydawnictwa popularne
(3012)
Podręczniki
(2481)
Kobieta
(2171)
Antologia
(2062)
Pamiętniki polskie
(2041)
Pisarze polscy
(1944)
Matematyka
(1889)
Historia
(1712)
Opowiadanie polskie
(1625)
Rodzina
(1532)
Nauczanie
(1298)
Pedagogika
(1289)
Wychowanie
(1273)
Encyklopedie
(1268)
Wychowanie w rodzinie
(1259)
Publicystyka polska
(1257)
Poradnik
(1226)
Literatura
(1211)
Dramat polski
(1176)
Filozofia
(1176)
Powieść amerykańska
(1118)
Poradniki dla nauczycieli
(1095)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1080)
Szkolnictwo
(1078)
Relacje międzyludzkie
(1058)
Język niemiecki
(1040)
Nauczanie początkowe
(1038)
Wychowanie przedszkolne
(1027)
Fizyka
(1022)
Materiały konferencyjne
(1017)
Miłość
(1012)
Psychologia
(1006)
Uczniowie
(992)
Materiały pomocnicze dla szkół
(990)
Język angielski
(958)
Powieść angielska
(958)
Nauczyciele
(951)
Powieść obyczajowa
(929)
Młodzież
(869)
Warszawa
(821)
Dziecko
(811)
Psychologia dziecka
(790)
Powieść francuska
(783)
Ćwiczenia i zadania
(762)
Album
(758)
Przyjaźń
(744)
Sztuka
(724)
II wojna światowa (1939-1945)
(711)
Język rosyjski
(694)
Chemia
(653)
Wojsko
(646)
Uczucia
(645)
Źródła historyczne
(635)
Biologia
(631)
Polacy za granicą
(629)
Tajemnica
(622)
Powieść rosyjska
(617)
Muzyka
(613)
Oświata
(608)
Powieść historyczna
(608)
Socjologia
(598)
Dzieci
(573)
Życie codzienne
(568)
Kultura
(563)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(558)
Zarządzanie
(557)
Powieść młodzieżowa polska
(555)
Wojna 1939-1945 r.
(552)
Słownik języka polskiego
(533)
Przewodnik turystyczny
(518)
Psychoterapia
(505)
Geografia
(501)
Uczenie się
(499)
Poeci polscy
(494)
Teatr polski
(489)
Polityka międzynarodowa
(481)
Osobowość
(476)
Technika
(474)
Małżeństwo
(466)
Powieść psychologiczna
(466)
Powieść niemiecka
(464)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(454)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(449)
Metody nauczania
(448)
Żydzi
(444)
Zabójstwo
(438)
Politycy
(436)
Psychologia społeczna
(435)
Etyka
(427)
Podręczniki dla szkół średnich
(427)
Zwierzęta
(426)
Przyroda
(425)
Psychologia wychowawcza
(416)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97912 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom. Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego. W książce szczegółowo omówiono: istotę marketingu żywności ekologicznej na tle ewolucji koncepcji marketingu, a także koncepcji zrównoważonego rozwoju, wybrane aspekty rolnictwa ekologicznego z uwzględnieniem jego podstawowych celów oraz uwarunkowań prawnych, zachowania nabywców i kwestię segmentacji na rynku żywności ekologicznej, metody badań marketingowych z uwzględnieniem różnych źródeł informacji, podstawowe elementy marketing miksu, atrybuty ekożywności i zagadnienia związane z zarządzaniem takim produktem, w tym m.in, markę, opakowanie i znakowanie żywności ekologicznej, politykę cenową na rynku żywnościowych produktów ekologicznych, różne aspekty dystrybucji żywności ekologicznej z uwzględnieniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji, zagadnienia komunikacji marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, rolnictwem ekologicznym i gospodarką żywnościową, praktyków działających w sferze rolnictwa ekologicznego i przetwórstwa tej żywności, a także pośredników zajmujących się obrotem ekożywnością. ["Wolters Kluwer Polska"]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101522 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej