Pokolenie (socjologia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piotrków
(3)
Wypożyczalnia Bełchatów
(1)
Wypożyczalnia Opoczno
(1)
Wypożyczalnia Radomsko
(1)
Wypożyczalnia Tomaszów
(1)
Autor
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gołota Małgorzata (1986- )
(1)
Kacperczyk Maciej (1998- )
(1)
Kacperczyk Paweł (1999- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kuszewska Magdalena
(1)
Meller Marcin (1968- )
(1)
Młynarska Agata (1965- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sobierajski Tomasz
(1)
Szafraniec Krystyna
(1)
Zawadzka Magdalena (1944- )
(1)
Zielińska Maria.
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Podręczniki akademickie
(6779)
Powieść polska
(5249)
Polska
(4554)
Biografia
(4394)
Poezja polska
(3770)
Pokolenie (socjologia)
(-)
Literatura polska
(3678)
Język polski
(3382)
Wydawnictwa popularne
(3012)
Podręczniki
(2481)
Kobieta
(2168)
Antologia
(2062)
Pamiętniki polskie
(2041)
Pisarze polscy
(1944)
Matematyka
(1889)
Historia
(1712)
Opowiadanie polskie
(1625)
Rodzina
(1528)
Nauczanie
(1296)
Pedagogika
(1289)
Wychowanie
(1270)
Encyklopedie
(1268)
Wychowanie w rodzinie
(1259)
Publicystyka polska
(1257)
Poradnik
(1226)
Literatura
(1211)
Dramat polski
(1176)
Filozofia
(1176)
Powieść amerykańska
(1118)
Poradniki dla nauczycieli
(1095)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1079)
Szkolnictwo
(1075)
Relacje międzyludzkie
(1053)
Język niemiecki
(1040)
Nauczanie początkowe
(1037)
Wychowanie przedszkolne
(1026)
Fizyka
(1022)
Materiały konferencyjne
(1017)
Miłość
(1010)
Psychologia
(1006)
Uczniowie
(992)
Materiały pomocnicze dla szkół
(990)
Język angielski
(958)
Powieść angielska
(958)
Nauczyciele
(951)
Powieść obyczajowa
(929)
Młodzież
(868)
Warszawa
(821)
Dziecko
(811)
Psychologia dziecka
(790)
Powieść francuska
(783)
Ćwiczenia i zadania
(762)
Album
(758)
Przyjaźń
(741)
Sztuka
(724)
II wojna światowa (1939-1945)
(709)
Język rosyjski
(694)
Chemia
(652)
Wojsko
(646)
Uczucia
(637)
Źródła historyczne
(635)
Biologia
(631)
Polacy za granicą
(629)
Tajemnica
(621)
Powieść rosyjska
(617)
Muzyka
(613)
Powieść historyczna
(608)
Oświata
(607)
Socjologia
(598)
Dzieci
(568)
Życie codzienne
(566)
Kultura
(563)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(558)
Zarządzanie
(557)
Powieść młodzieżowa polska
(555)
Wojna 1939-1945 r.
(552)
Słownik języka polskiego
(533)
Przewodnik turystyczny
(518)
Psychoterapia
(504)
Geografia
(501)
Uczenie się
(498)
Poeci polscy
(494)
Teatr polski
(489)
Polityka międzynarodowa
(481)
Osobowość
(476)
Technika
(474)
Małżeństwo
(466)
Powieść psychologiczna
(466)
Powieść niemiecka
(464)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(454)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(449)
Metody nauczania
(448)
Żydzi
(444)
Zabójstwo
(438)
Politycy
(436)
Psychologia społeczna
(435)
Etyka
(427)
Podręczniki dla szkół średnich
(427)
Zwierzęta
(426)
Przyroda
(425)
Psychologia wychowawcza
(415)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Antologia
(1)
Czasopismo socjologiczne
(1)
Esej
(1)
Opracowanie
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Historia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. *** „Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów”. Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes „Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową”. George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii „Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa”. Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College *** Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie - jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach. Hermawan Kartajaya jest założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu” według Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. źródlo opisu: www.znak.com.pl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113113 (1 egz.)
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35253 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Filia na Faktach)
Kilka różnych generacji urodzonych i dorastających w odmiennych warunkach społeczno-politycznych. Od pokolenia wojny, przez pokolenie prl-u, pokolenie x, y, z, aż po pokolenie alfa. Co je łączy, a co dzieli? Czy zetki uprawiają mniej seksu niż ich rodzice? Czy starsze generacje były bardziej pracowite? Czy pokolenie Alfa pochłonie epidemia samotności? Czy milenialsi są niezaradni i roszczeniowi? Czy miłość dla wszystkich generacji zawsze znaczy to samo? Fascynująca opowieść o pokoleniach i sferach życia, w których funkcjonują i przecinają się ze sobą. Wnikliwa analiza społeczno-kulturowa prof. Tomasza Sobierajskiego przeplata się z opowieściami wyjątkowych osób z różnych generacji, z którymi rozmawia Magdalena Kuszewska. Swoimi refleksjami dzielą się: prof. Maja Komorowska, Magdalena Zawadzka, Agata Młynarska, Marcin Meller, prof. Adam Bodnar, Małgorzata Gołota i Bracia Kacperczyk. To pierwsza w Polsce książka o pokoleniach, która kładzie akcent na dialog między generacjami i podkreśla wartość międzypokoleniowej współpracy. Od teraz zaczniesz inaczej patrzeć na rodziców, dziadków, współpracowników i dzieci, bez względu na to, które pokolenie nazwiesz swoim. Źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5088478/pokolenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115562 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37981 (1 egz.)
Wypożyczalnia Radomsko
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39423 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej