157367
Book
In basket
Kod zachowania powinni przeczytać wszyscy nauczyciele, pedagodzy (doradcy), dyrektorzy szkół i rodzice! Przesłanie tu zawarte jest jasne: problemowe zachowania naszych dzieci będą nadal trwały, jeśli będziemy nadal stosować tylko system kar i nagród. Naszym zadaniem jako opiekunów jest zrozumienie tych problemów i nauczenie dzieci metod lepszego radzenia sobie z nimi. Autorki nie unikają tematów trudnych, takich jak uczniowie mówiący: „Nic mnie to nie obchodzi”, albo mający skłonność do zachowań o seksualnym podłożu. Kod zachowania zawiera praktyczne rady oraz wzory formularzy (arkuszy roboczych), które pomogą zorganizować pracę w oparciu o opisany tu szczegółowo plan FAIR. Nie trać więcej czasu na bezowocne próby opanowania ‘trudnych’ uczniów; pozwól, żeby twoim przewodnikiem stała się tak dobrze opisana tu metoda działania.” „Kod zachowania zawiera mnóstwo mądrych, konkretnych rad dla nauczycieli i pedagogów od przedszkola do końca szkoły podstawowej. Z głębokim zrozumieniem została tu opisana natura zachowań lękowych, opozycyjnych, wynikających z wycofania (zamknięcia się w sobie), oraz mających podłoże seksualne. Szczegółowe propozycje tu zawarte pomogą pracownikom szkół w przewidywaniu i przeciwdziałaniu tym trudnym, często przytłaczającym ich problemom.” „Praktyczny przewodnik, który pomoże nauczycielom zrozumieć i poprawić zachowanie uczniów i u wszystkich zmniejszyć stres. Książka ta przyda się z pewnością doświadczonym nauczycielom, a dla studentów i stażystów, czy świeżo upieczonych konsultantów szkolnych - jest wprost nieocenionym wstępem do ich pracy. Szczególne wrażenie zrobiła na mnie oryginalność i kreatywność użytych tu materiałów, a także liczne opisane przykłady.” „Nauczyciele oraz szkolni konsultanci do spraw zdrowia psychicznego na pewno uznają tę książkę za ważną pomoc. Jest niezwykle pouczająca; w sposób praktyczny kieruje pracą z uczniami, którzy mają problemy emocjonalne lub/i behawioralne. Mające duże doświadczenie autorki, łączą tu funkcjonalną analizę zachowań z dogłębną wiedzą na temat czterech często występujących typów problemów. Opisują wiele strategii pomocnych w zmianie zachowań, nauczaniu i nawiązywaniu dobrych relacji z tymi uczniami.” Autorzy tych recenzji to znani konsultanci, lekarze i naukowcy. Doskonale oddają wartość i przydatność tej książki - do pracy na co dzień, dla nauczycieli, rodziców dyrektorów, psychologów i pedagogów. Źródło opisu: https://fraszka.edu.pl/produkt/n-rappaport-j-minahan-kod-zachowania-jak-rozszyfrowac-i-zmieniac-najtrudniejsze-zachowania/.
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 115513 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Behavior code
General note
Tytuł oryginału: The Behavior code.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 214-217. Indeks.
Summary, etc.
Kod zachowania powinni przeczytać wszyscy nauczyciele, pedagodzy (doradcy), dyrektorzy szkół i rodzice! Przesłanie tu zawarte jest jasne: problemowe zachowania naszych dzieci będą nadal trwały, jeśli będziemy nadal stosować tylko system kar i nagród. Naszym zadaniem jako opiekunów jest zrozumienie tych problemów i nauczenie dzieci metod lepszego radzenia sobie z nimi. Autorki nie unikają tematów trudnych, takich jak uczniowie mówiący: „Nic mnie to nie obchodzi”, albo mający skłonność do zachowań o seksualnym podłożu. Kod zachowania zawiera praktyczne rady oraz wzory formularzy (arkuszy roboczych), które pomogą zorganizować pracę w oparciu o opisany tu szczegółowo plan FAIR. Nie trać więcej czasu na bezowocne próby opanowania ‘trudnych’ uczniów; pozwól, żeby twoim przewodnikiem stała się tak dobrze opisana tu metoda działania.” „Kod zachowania zawiera mnóstwo mądrych, konkretnych rad dla nauczycieli i pedagogów od przedszkola do końca szkoły podstawowej. Z głębokim zrozumieniem została tu opisana natura zachowań lękowych, opozycyjnych, wynikających z wycofania (zamknięcia się w sobie), oraz mających podłoże seksualne. Szczegółowe propozycje tu zawarte pomogą pracownikom szkół w przewidywaniu i przeciwdziałaniu tym trudnym, często przytłaczającym ich problemom.” „Praktyczny przewodnik, który pomoże nauczycielom zrozumieć i poprawić zachowanie uczniów i u wszystkich zmniejszyć stres. Książka ta przyda się z pewnością doświadczonym nauczycielom, a dla studentów i stażystów, czy świeżo upieczonych konsultantów szkolnych - jest wprost nieocenionym wstępem do ich pracy. Szczególne wrażenie zrobiła na mnie oryginalność i kreatywność użytych tu materiałów, a także liczne opisane przykłady.” „Nauczyciele oraz szkolni konsultanci do spraw zdrowia psychicznego na pewno uznają tę książkę za ważną pomoc. Jest niezwykle pouczająca; w sposób praktyczny kieruje pracą z uczniami, którzy mają problemy emocjonalne lub/i behawioralne. Mające duże doświadczenie autorki, łączą tu funkcjonalną analizę zachowań z dogłębną wiedzą na temat czterech często występujących typów problemów. Opisują wiele strategii pomocnych w zmianie zachowań, nauczaniu i nawiązywaniu dobrych relacji z tymi uczniami.” Autorzy tych recenzji to znani konsultanci, lekarze i naukowcy. Doskonale oddają wartość i przydatność tej książki - do pracy na co dzień, dla nauczycieli, rodziców dyrektorów, psychologów i pedagogów. Źródło opisu: https://fraszka.edu.pl/produkt/n-rappaport-j-minahan-kod-zachowania-jak-rozszyfrowac-i-zmieniac-najtrudniejsze-zachowania/.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again