Minahan Jessica
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piotrków
(3)
Autor
Krzyżanowski Julian (1892-1976).
(425)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(411)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(395)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(376)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(325)
Minahan Jessica
(-)
Suchodolski Bogdan (1903-1992).
(317)
Prus Bolesław (1847-1912)
(311)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(297)
Szekspir William (1564-1616).
(272)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(256)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(221)
Okoń Wincenty (1914-2011).
(219)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(212)
Markiewicz Henryk (1922-2013).
(198)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(187)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(180)
Kochanowski Jan (1530-1584).
(179)
Tuwim Julian (1894-1953)
(178)
Żeleński (Boy) Tadeusz.
(174)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(172)
Konopnicka Maria
(165)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(165)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(160)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(158)
Praca zbiorowa
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(154)
Hertz Paweł (1918-2001)
(153)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(152)
Lem Stanisław (1921-2006)
(148)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(145)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(145)
Popławska Anna
(142)
Jastrun Mieczysław (1903-1983).
(141)
Parandowski Jan (1895-1978).
(141)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(139)
Staff Leopold (1878-1957)
(138)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(137)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(135)
Broniewski Władysław (1897-1962).
(134)
Puszczewicz Barbara.
(134)
Tołstoj Lew.
(134)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969).
(133)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(132)
Słowacki Juliusz
(132)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910).
(131)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(130)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(127)
Kotarbiński Tadeusz (1886-1981).
(126)
Pigoń Stanisław (1885-1968).
(126)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(125)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924).
(125)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832).
(124)
Conrad Joseph (1857-1924)
(122)
Krawczuk Aleksander (1922-2023)
(121)
Radzicki Józef
(119)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(117)
Bratny Roman (1921-2017).
(116)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(116)
Tazbir Janusz (1927-2016)
(112)
Lenartowicz Teofil
(111)
Lenin Włodzimierz.
(111)
Stawar Andrzej (1900-1961).
(111)
Kydryński Juliusz (1921-1994)
(109)
Nałkowska Zofia (1884-1954)
(108)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(105)
Różewicz Tadeusz (1921-2014)
(105)
Żeromski Stefan (1864-1925).
(105)
Dostoevskij Fëdor Mihajlovič (1821-1881).
(104)
Sandemo Margit (1924-2018)
(104)
Estreicher Karol (1827-1908).
(103)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(103)
Rzehak Wojciech (1967- )
(101)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(101)
Bunsch Karol (1898-1987)
(100)
Dostojewski Fiodor.
(100)
Prus Bolesław
(100)
Gałczyński Konstanty Ildefons (1905-1953).
(99)
Głowiński Michał (1934-2023)
(99)
Jasienica Paweł (1909-1970)
(99)
Zimnicka Iwona (1963- )
(99)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(99)
Janion Maria (1926-2020)
(98)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(97)
Mann Thomas (1875-1955).
(97)
Jałowiec Magdalena.
(96)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(95)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(94)
Witwicki Władysław (1878-1948)
(94)
Witkiewicz Stanisław Ignacy (1885-1939)
(93)
Mróz Remigiusz (1987- )
(92)
Steel Danielle (1947- )
(92)
Błoński Jan (1931-2009)
(91)
Galsworthy John (1867-1933)
(91)
Gomulicki Wiktor
(91)
Pieter Józef (1904-1989)
(91)
Pollak Seweryn (1907-1987)
(91)
Włodarczyk Barbara.
(91)
Helsztyński Stanisław (1891-1986).
(90)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Terapia behawioralna
(3)
Zaburzenia zachowania
(3)
Dziecko niedostosowane społecznie
(2)
Dziecko z zaburzeniami lękowymi
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Zachowanie
(2)
Dopalacze (substancje odurzające)
(1)
Marihuana
(1)
Psychoterapia
(1)
Seksualność
(1)
Uczniowie
(1)
Wpływ na zdrowie
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdziały tej książki jakkolwiek różnych autorów tworzą bardzo logiczny ciąg zdarzeń naprawczo-terapeutycznych dzieci i młodzieży trudnej i krnąbrnej. Zaczynając od rozmowy motywującej z takim delikwentem, przyprowadzonym do poradni przez rodziców i zupełnie niemającym ochoty na jakiekolwiek naprawianie, która jeśli jest umiejętnie przeprowadzona powoduje, że młody człowiek już mniej niechętnie przychodzi na następną sesję i naprawcze koło zaczyna się kręcić. Kolejne rozdziały omawiają przydatność technik poznawczo-behawioralnych w szkole, jak postępować z przypadkami zachowań seksualizujących w szkole, dzieci lękowe, środki odurzające, ze szczególnym uwzględnieniem dopalaczy i marihuany (uwaga: marihuana jest w pewnym sensie społecznie akceptowana, natomiast autorka tu jasno pokazuje, jak wielkie i nieodwracalne szkody czyni w młodym organizmie), a na koniec wskazówki postępowania, kiedy trzeba do szkoły zawezwać policję. Bardzo ciekawa lektura dla psychologów, pedagogów, rodziców, nauczycieli i wszystkich innych zainteresowanych. źródło opisu: www.taniaksiazka.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114286 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kod zachowania powinni przeczytać wszyscy nauczyciele, pedagodzy (doradcy), dyrektorzy szkół i rodzice! Przesłanie tu zawarte jest jasne: problemowe zachowania naszych dzieci będą nadal trwały, jeśli będziemy nadal stosować tylko system kar i nagród. Naszym zadaniem jako opiekunów jest zrozumienie tych problemów i nauczenie dzieci metod lepszego radzenia sobie z nimi. Autorki nie unikają tematów trudnych, takich jak uczniowie mówiący: „Nic mnie to nie obchodzi”, albo mający skłonność do zachowań o seksualnym podłożu. Kod zachowania zawiera praktyczne rady oraz wzory formularzy (arkuszy roboczych), które pomogą zorganizować pracę w oparciu o opisany tu szczegółowo plan FAIR. Nie trać więcej czasu na bezowocne próby opanowania ‘trudnych’ uczniów; pozwól, żeby twoim przewodnikiem stała się tak dobrze opisana tu metoda działania.” „Kod zachowania zawiera mnóstwo mądrych, konkretnych rad dla nauczycieli i pedagogów od przedszkola do końca szkoły podstawowej. Z głębokim zrozumieniem została tu opisana natura zachowań lękowych, opozycyjnych, wynikających z wycofania (zamknięcia się w sobie), oraz mających podłoże seksualne. Szczegółowe propozycje tu zawarte pomogą pracownikom szkół w przewidywaniu i przeciwdziałaniu tym trudnym, często przytłaczającym ich problemom.” „Praktyczny przewodnik, który pomoże nauczycielom zrozumieć i poprawić zachowanie uczniów i u wszystkich zmniejszyć stres. Książka ta przyda się z pewnością doświadczonym nauczycielom, a dla studentów i stażystów, czy świeżo upieczonych konsultantów szkolnych - jest wprost nieocenionym wstępem do ich pracy. Szczególne wrażenie zrobiła na mnie oryginalność i kreatywność użytych tu materiałów, a także liczne opisane przykłady.” „Nauczyciele oraz szkolni konsultanci do spraw zdrowia psychicznego na pewno uznają tę książkę za ważną pomoc. Jest niezwykle pouczająca; w sposób praktyczny kieruje pracą z uczniami, którzy mają problemy emocjonalne lub/i behawioralne. Mające duże doświadczenie autorki, łączą tu funkcjonalną analizę zachowań z dogłębną wiedzą na temat czterech często występujących typów problemów. Opisują wiele strategii pomocnych w zmianie zachowań, nauczaniu i nawiązywaniu dobrych relacji z tymi uczniami.” Autorzy tych recenzji to znani konsultanci, lekarze i naukowcy. Doskonale oddają wartość i przydatność tej książki - do pracy na co dzień, dla nauczycieli, rodziców dyrektorów, psychologów i pedagogów. Źródło opisu: https://fraszka.edu.pl/produkt/n-rappaport-j-minahan-kod-zachowania-jak-rozszyfrowac-i-zmieniac-najtrudniejsze-zachowania/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115513 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej