Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piotrków
(6)
Wypożyczalnia Radomsko
(1)
Autor
Naprawa Renata
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Aksamit Diana.
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hopkins Amanda
(1)
Leduchowska Małgorzata (pedagog)
(1)
Młynarczyk-Karabin Ewelina.
(1)
Stojanowski Jacek
(1)
Święcicka Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dzieci
(2427)
6-8 lat
(1599)
9-13 lat
(1250)
Szkoły wyższe
(1119)
0-5 lat
(868)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(-)
Młodzież
(842)
Nauczyciele
(690)
Rodzice
(651)
Studenci
(584)
14-17 lat
(477)
Szkoły podstawowe
(454)
Niewidomi
(263)
Szkoły średnie
(248)
Dorośli
(234)
Pedagodzy
(206)
Psycholodzy
(195)
Nauczyciele przedszkoli
(155)
Przedszkola
(141)
Nauczyciele nauczania początkowego
(140)
Niedowidzący
(127)
Szkoły ponadgimnazjalne
(112)
Gimnazja
(108)
Logopedzi
(95)
Szkoły zawodowe
(85)
Terapeuci
(81)
Klasa 3.
(77)
Klasa 1.
(76)
Terapeuci zajęciowi
(74)
Klasa 2.
(72)
Psychoterapeuci
(69)
Klasa 4.
(63)
Nauczanie początkowe
(61)
Słabowidzący
(61)
Nauczyciele języka polskiego
(60)
Klasa 5.
(58)
Klasa 6.
(56)
Menedżerowie
(54)
Dyrektorzy szkół
(50)
Klasa 7.
(46)
Klasa 8.
(43)
Pracownicy socjalni
(39)
Lekarze
(38)
Nauczyciele akademiccy
(36)
Uczniowie
(36)
18+
(35)
Bibliotekarze
(33)
Szkoły ponadpodstawowe
(33)
Szkoły specjalne
(33)
Uczniowie szkół średnich
(33)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(31)
Terapeuci pedagogiczni
(31)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(27)
Wychowawcy klas
(26)
Fizjoterapeuci
(25)
Osoby w wieku starszym
(25)
Nauczyciele szkół podstawowych
(24)
Nauczyciele matematyki
(23)
Pedagodzy specjalni
(23)
Socjolodzy
(23)
Przedsiębiorcy
(22)
Niepełnosprawni intelektualnie
(21)
Wychowawcy małych dzieci
(20)
Psychiatrzy
(19)
Nauczyciele szkół średnich
(18)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(18)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(17)
Prawnicy
(17)
Nauczyciele historii
(16)
Kobieta
(15)
Licea
(14)
Pedagodzy szkolni
(14)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(14)
Technikum
(14)
Klasa 1
(13)
Pracownicy naukowi
(13)
Ekonomiści
(12)
Nauczyciele geografii
(12)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(12)
Dziennikarze
(11)
Klasa 4
(11)
Nauczyciele języków
(11)
Klasa 3
(10)
Nauczyciele biologii
(10)
Policjanci
(10)
Pracodawcy
(10)
Arteterapeuci
(9)
Doradcy zawodowi
(9)
Poziom podstawowy
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(9)
Klasa 5
(8)
Klasa 8
(8)
Nastolatki
(8)
Nauczyciele chemii
(8)
Nauczyciele muzyki
(8)
Pediatrzy
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy oświaty
(8)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(8)
Adwokaci
(7)
Temat
Kompetencje społeczne
(4)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samodzielność
(2)
Savoir-vivre
(2)
Analiza danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Czynności samoobsługowe (fizjologia)
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Higiena
(1)
Internet
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Netykieta
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
(1)
Samoświadomość
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Trening umiejętności społecznych
(1)
Ubieranie się
(1)
Zakupy
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Życie codzienne
(1)
Gatunek
Karty pracy ucznia
(4)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Matematyka
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Radomsko
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37723 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Co Masz na Myśli?)
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
W niniejszej książce opracowano kilkadziesiąt sytuacji i podano najbardziej popularne zdania, frazy lub wyrazy, które należy wtedy wypowiedzieć. Pracując z tą publikacją, dziecko będzie ćwiczyło zasady powitań i pożegnań z rówieśnikiem, członkiem rodziny i obcą osobą dorosłą; utrwali wiedzę, w jakich sytuacjach używać słów „dziękuję”, „proszę”, „przepraszam”; będzie wiedziało, jak grzecznie rozmawiać przez telefon i domofon, w jakich słowach wyrażać troskę o innych, jak okazywać sympatię, jak grzecznie zachowywać się w szkole, w miejscach publicznych, przy stole i w towarzystwie innych.W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych zapisano pytania, które czyta dorosły pracujący z uczniem. Źródło opisu: https://www.empik.com/co-moglbys-odpowiedziec-cwiczenia-ksztaltujace-umiejetnosci-spoleczne-hopkins-amanda,p1235889156,ksiazka-p#ProductDescription.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115579 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów szkół ponadpodstawowych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Składa się z trzech głównych części: Praca z tekstem ; Praca z danymi liczbowymi ; Praca nad sobą. Dzięki pracy z publikacją uczniowie zyskają umiejętności potrzebne nie tylko w szkole, ale również w codziennym życiu. Zadania związane z wyzwaniami każdego dnia, od analizowania przepisów kulinarnych przez odczytywanie danych z ogłoszeń po rozpoznawanie własnych emocji, to cenna pomoc dla młodych ludzi. Źródło opisu: https://edukacyjna.pl/karty-pracy/33493-dasz-rade-karty-pracy-do-zajec-rewalidacyjnych.html.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115383 F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Prezentowane karty pracy składają się z działów: 1. Budowanie własnej tożsamości. 2. Jedzenie. 3. Ubieranie się. 4. Higiena osobista. 5. Potrzeby fizjologiczne. 6. Sygnalizowanie samopoczucia. Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017. źródło opisu: od wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112350 F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Uczę się samodzielności. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, cz. 2: „Uspołecznienie” Prezentowane karty pracy składają się z działów: 1. Ja – członek rodziny: a) Moja rodzina, b) Moje miejsce zamieszkania. 2. Ja – uczeń: a) Moja szkoła. 3. Ja – członek społeczności lokalnej. 4. Ja – członek społeczeństwa. 5. Moje zdrowie. 6. Ja w chorobie. 7. Ja jako konsument. 8. Ja w bezpiecznym świecie. 9. Ja w świecie kultury. 10. Mój czas wolny. Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017. źródło opisu: od wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112351 F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karty pracy powstały z myślą o uczniach mających problemy z komunikowaniem się. Proponowane zadania rozwijają kompetencje społeczne, uczą prawidłowych relacji oraz interakcji z innymi. Uczeń może lepiej pokonywać komunikacyjne bariery, zdobywając przy tym narzędzia do sprawniejszego porozumiewania się. Dzięki temu może on nabyć szereg umiejętności niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu. Publikacja zawiera zbiór ćwiczeń do wykonania. Dziecko na kolejnych kartach pracy uczy się nazywać emocje, mówić o sobie, o opowiadaniach, które słyszało, poznaje bariery komunikacyjne i sposoby ich pokonywania, zaznajamia się z różnymi sposobami komunikowania się. Zadania uwzględniają specyfikę pracy z osobami porozumiewającymi się pozawerbalnie i są zróżnicowane pod względem stopnia trudności. Umożliwia to dostosowanie pracy do indywidualnych możliwości danego ucznia. Część z zadań po rozwiązaniu może posłużyć uczniowi jako karty do porozumiewania się z otoczeniem. Źródło opisu: https://harmonia.edu.pl/pl/product/rozwijanie-komunikacji-0.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 114962 F (1 egz.)
Książka
W koszyku
To, co mi pomaga / [opracowanie merytoryczne i graficzne Ewa Święcicka]. - Wydanie 1. - [Gdańsk] : Wydawnictwo Wydawnictwo Harmonia, [2019]. - 93, [2] strony : fotografie kolorowe ; 24 cm.
(Materiały Edukacyjne dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
„Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „To, co mi pomaga”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych – pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje. źródło opisu: od wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110809 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej