Bucki Piotr
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Piotrków
(1)
Wypożyczalnia Bełchatów
(1)
Wypożyczalnia Opoczno
(2)
Wypożyczalnia Tomaszów
(2)
Autor
Krzyżanowski Julian (1892-1976).
(425)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(411)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(395)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(376)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(325)
Bucki Piotr
(-)
Suchodolski Bogdan (1903-1992).
(317)
Prus Bolesław (1847-1912)
(311)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(297)
Szekspir William (1564-1616).
(272)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(256)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(221)
Okoń Wincenty (1914-2011).
(219)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(212)
Markiewicz Henryk (1922-2013).
(198)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(187)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(180)
Kochanowski Jan (1530-1584).
(179)
Tuwim Julian (1894-1953)
(178)
Żeleński (Boy) Tadeusz.
(174)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(172)
Konopnicka Maria
(165)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(165)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(160)
Praca zbiorowa
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(157)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(154)
Hertz Paweł (1918-2001)
(153)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(152)
Lem Stanisław (1921-2006)
(148)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(145)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(145)
Popławska Anna
(142)
Jastrun Mieczysław (1903-1983).
(141)
Parandowski Jan (1895-1978).
(141)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(139)
Staff Leopold (1878-1957)
(138)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(137)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(135)
Broniewski Władysław (1897-1962).
(134)
Puszczewicz Barbara.
(134)
Tołstoj Lew.
(134)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969).
(133)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(132)
Słowacki Juliusz
(132)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910).
(131)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(130)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(127)
Kotarbiński Tadeusz (1886-1981).
(126)
Pigoń Stanisław (1885-1968).
(126)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(125)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924).
(125)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832).
(124)
Conrad Joseph (1857-1924)
(122)
Krawczuk Aleksander (1922-2023)
(121)
Radzicki Józef
(119)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(117)
Bratny Roman (1921-2017).
(116)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(116)
Tazbir Janusz (1927-2016)
(112)
Lenartowicz Teofil
(111)
Lenin Włodzimierz.
(111)
Stawar Andrzej (1900-1961).
(111)
Kydryński Juliusz (1921-1994)
(109)
Nałkowska Zofia (1884-1954)
(108)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(105)
Różewicz Tadeusz (1921-2014)
(105)
Żeromski Stefan (1864-1925).
(105)
Dostoevskij Fëdor Mihajlovič (1821-1881).
(104)
Sandemo Margit (1924-2018)
(104)
Estreicher Karol (1827-1908).
(103)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(103)
Rzehak Wojciech (1967- )
(101)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(101)
Bunsch Karol (1898-1987)
(100)
Dostojewski Fiodor.
(100)
Prus Bolesław
(100)
Gałczyński Konstanty Ildefons (1905-1953).
(99)
Głowiński Michał (1934-2023)
(99)
Jasienica Paweł (1909-1970)
(99)
Zimnicka Iwona (1963- )
(99)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(99)
Janion Maria (1926-2020)
(98)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(97)
Mann Thomas (1875-1955).
(97)
Jałowiec Magdalena.
(96)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(95)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(94)
Witwicki Władysław (1878-1948)
(94)
Witkiewicz Stanisław Ignacy (1885-1939)
(93)
Mróz Remigiusz (1987- )
(92)
Steel Danielle (1947- )
(92)
Błoński Jan (1931-2009)
(91)
Galsworthy John (1867-1933)
(91)
Gomulicki Wiktor
(91)
Pieter Józef (1904-1989)
(91)
Pollak Seweryn (1907-1987)
(91)
Włodarczyk Barbara.
(91)
Helsztyński Stanisław (1891-1986).
(90)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama internetowa
(1)
Stres
(1)
Stres środowiskowy (psychologia)
(1)
Sukces
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35729 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja)
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy. Jak to zrobić? Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy: • Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan? Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych. • Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje? Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta. • Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać? Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych. • Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz? Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS. • Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców? Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza. • Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee? Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć opowieści z góry zaprojektowane, by przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy. Niniejsze NOWE WYDANIE zostało wzbogacone o: • Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategię w codzienne rozmowy zespołu? Dowiedz się, jak unikać trzech barier, które blokują komunikację w biznesie. • Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, aby uczniowie zapamiętywali materiał? Poznaj najskuteczniejsze metody nauczycieli światowego formatu. • Rady dla każdego: Czy można sprawić, aby chwytliwy przekaz jednak został zapomniany? Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczących walki z nieprawdziwymi pogłoskami, jakie rozprzestrzeniały się w czasie II wojny światowej. Źródło opisu: www.lubimyczytac.pl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112101 (1 egz.)
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36104 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45143 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32534 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej