Malcherek Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piotrków
(4)
Wypożyczalnia Bełchatów
(2)
Wypożyczalnia Opoczno
(4)
Wypożyczalnia Radomsko
(1)
Wypożyczalnia Tomaszów
(4)
Autor
Krzyżanowski Julian (1892-1976).
(425)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(411)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(395)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(376)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(325)
Malcherek Monika
(-)
Suchodolski Bogdan (1903-1992).
(317)
Prus Bolesław (1847-1912)
(311)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(297)
Szekspir William (1564-1616).
(272)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(256)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(221)
Okoń Wincenty (1914-2011).
(219)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(212)
Markiewicz Henryk (1922-2013).
(198)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(187)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(180)
Kochanowski Jan (1530-1584).
(179)
Tuwim Julian (1894-1953)
(178)
Żeleński (Boy) Tadeusz.
(174)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(172)
Konopnicka Maria
(165)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(165)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(160)
Praca zbiorowa
(157)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(157)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(157)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(154)
Hertz Paweł (1918-2001)
(153)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(152)
Lem Stanisław (1921-2006)
(148)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(145)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(145)
Popławska Anna
(142)
Jastrun Mieczysław (1903-1983).
(141)
Parandowski Jan (1895-1978).
(141)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(139)
Staff Leopold (1878-1957)
(138)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(137)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(135)
Broniewski Władysław (1897-1962).
(134)
Puszczewicz Barbara.
(134)
Tołstoj Lew.
(134)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969).
(133)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(132)
Słowacki Juliusz
(132)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910).
(131)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(130)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(127)
Kotarbiński Tadeusz (1886-1981).
(126)
Pigoń Stanisław (1885-1968).
(126)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(125)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924).
(125)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832).
(124)
Conrad Joseph (1857-1924)
(122)
Krawczuk Aleksander (1922-2023)
(121)
Radzicki Józef
(119)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(117)
Bratny Roman (1921-2017).
(116)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(116)
Tazbir Janusz (1927-2016)
(112)
Lenartowicz Teofil
(111)
Lenin Włodzimierz.
(111)
Stawar Andrzej (1900-1961).
(111)
Kydryński Juliusz (1921-1994)
(109)
Nałkowska Zofia (1884-1954)
(108)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(105)
Różewicz Tadeusz (1921-2014)
(105)
Żeromski Stefan (1864-1925).
(105)
Dostoevskij Fëdor Mihajlovič (1821-1881).
(104)
Sandemo Margit (1924-2018)
(104)
Estreicher Karol (1827-1908).
(103)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(103)
Rzehak Wojciech (1967- )
(101)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(101)
Bunsch Karol (1898-1987)
(100)
Dostojewski Fiodor.
(100)
Prus Bolesław
(100)
Gałczyński Konstanty Ildefons (1905-1953).
(99)
Głowiński Michał (1934-2023)
(99)
Jasienica Paweł (1909-1970)
(99)
Zimnicka Iwona (1963- )
(99)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(99)
Janion Maria (1926-2020)
(98)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(97)
Mann Thomas (1875-1955).
(97)
Jałowiec Magdalena.
(96)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(95)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(94)
Witwicki Władysław (1878-1948)
(94)
Witkiewicz Stanisław Ignacy (1885-1939)
(93)
Mróz Remigiusz (1987- )
(92)
Steel Danielle (1947- )
(92)
Błoński Jan (1931-2009)
(91)
Galsworthy John (1867-1933)
(91)
Gomulicki Wiktor
(91)
Pieter Józef (1904-1989)
(91)
Pollak Seweryn (1907-1987)
(91)
Włodarczyk Barbara.
(91)
Helsztyński Stanisław (1891-1986).
(90)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Rodzice
(3)
Nauczyciele
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Wychowanie w rodzinie
(3)
Empatia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Agresywność
(1)
Cele życiowe
(1)
Cyberkultura
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Dzieci
(1)
Kara (psychologia)
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kłamstwo
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Nieposłuszeństwo
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pokolenie Z
(1)
Przekleństwa i wulgaryzmy
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzice
(1)
Rodzicielstwo bliskości
(1)
Rodzina
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Samorealizacja
(1)
Sens życia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sukces
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zachowanie dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Dziedzina i ujęcie
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Rozwój osobisty
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35729 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja)
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy. Jak to zrobić? Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy: • Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan? Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych. • Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje? Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta. • Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać? Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych. • Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz? Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS. • Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców? Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza. • Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee? Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć opowieści z góry zaprojektowane, by przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy. Niniejsze NOWE WYDANIE zostało wzbogacone o: • Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategię w codzienne rozmowy zespołu? Dowiedz się, jak unikać trzech barier, które blokują komunikację w biznesie. • Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, aby uczniowie zapamiętywali materiał? Poznaj najskuteczniejsze metody nauczycieli światowego formatu. • Rady dla każdego: Czy można sprawić, aby chwytliwy przekaz jednak został zapomniany? Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczących walki z nieprawdziwymi pogłoskami, jakie rozprzestrzeniały się w czasie II wojny światowej. Źródło opisu: www.lubimyczytac.pl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112101 (1 egz.)
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36104 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45143 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W swojej książce "Z nosem w ekranie" Anya Kamenetz - ekspertka w dziedzinie edukacji oraz nowych technologii, ale również matka dwojga dzieci - prezentuje świeże i praktyczne spojrzenie na ten problem. Po przeprowadzeniu rozmów z setkami rodziców na temat stosowanych przez nich rozwiązań i wyznawanych poglądów oraz po przedarciu się przez gąszcz nierozstrzygających badań i rozdmuchanych obaw, proponuje proste rozwiązanie inspirowane znaną sentencją Michaela Pollana odnoszącą się do jedzenia: Ciesz się technologią. Z umiarem. Najlepiej w towarzystwie.Ta książka to jasne, poparte badaniami oraz obiektywne spojrzenie na kwestię znaną obecnie niemal każdemu rodzicowi. Stanowi odpowiedź na nurtującą dzisiejszych rodziców kwestię: jak znaleźć równowagę pomiędzy technologią a prawdziwym życiem. Zawarte w niej zwięzłe, lecz wymowne wskazówki stanowią podstawę, dzięki której rodzice będą mogli określić właściwą rolę technologii w życiu dzieci, ograniczyć własne obawy, a także znaleźć przestrzeń dla szczęśliwych, rodzinnych chwil zarówno z udziałem technologii, jak i bez niej. Źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4882072/z-nosem-w-ekranie-szklana-pulapka-czy-szansa-na-rozwoj-twojego-dziecka.
Spis treści: CZĘŚĆ I. Dzieci a technologia: 1. Cyfrowe rodzicielstwo w realnym świecie, 2. (Czasem) napawające lękiem dane o mediach, 3. Nowe wyniki badań, 4. To ty masz władzę: pozytywne rodzicielstwo i media, 5. Tylko godzina naraz: jak prawdziwe rodziny poruszają się w świecie technologii, 6. Nowe technologie w szkole. CZĘŚĆ II. Nasze własne urządzenia: rodzice a technologia: 7. Mama z telefonem na placu zabaw, 8. Współczesne rodziny: rodzice a technologia, 9. Przyszłość cyfrowego rodzicielstwa, 10. Krótkie podsumowanie dla tych, którym nie chciało się czytać całości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 110685, 114537 (2 egz.)
Wypożyczalnia Radomsko
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37724 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45116 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35726 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W jaki sposób szacunek, empatia i mądre wyznaczanie granic pomagają wychowywać uważne, samodzielne i szczęśliwe dzieci. Sarah Ockwell-Smith obala wiele mitów, które nagromadziły się wokół kar i motywowania dzieci, i proponuje alternatywne, efektywne podejście, u którego podstaw leży szacunek do dziecka. Nie należy jednak mylić go z rozpieszczaniem czy ignorowaniem niepożądanych zachowań - w centrum jej metody leżą zrozumienie i realistyczne oczekiwania względem dzieci, a także właściwe reagowanie na złe zachowanie. Proponowana przez nią łagodna dyscyplina skupia się na nauczaniu i uczeniu się zamiast na karach i nagrodach. Znakiem rozpoznawczym Sarah Ockwell-Smith jest praktyczne, świeże podejście i skupienie się nie tyle na „filozofii” i teoretyzowaniu, ile na zaradzeniu konkretnym problemom. Dlatego wśród poruszanych w książce tematów znajdziemy propozycje rozwiązań na: • dąsanie się i płacz, • agresywne czy niszczycielskie zachowania, • niesłuchanie i odmawianie posłuszeństwa, • bezczelność i pyskowanie, • rywalizację między rodzeństwem, • kłamanie, • przeklinanie, • niską samoocenę i brak pewności siebie. Łagodna dyscyplina znajdzie zastosowanie w odniesieniu do dzieci w różnym wieku - od raczkujących maluchów po nastolatków. Ta książka to mnóstwo motywacji i zestaw narzędzi do zmiany podejścia na bardziej uważne i współczujące. Czy dyscyplina może być łagodna? Sarah Ockwell-Smith przekonuje, że wychowywanie dzieci to przede wszystkim praca nad sobą i wzajemne inspirowanie do rozwoju. Zachęca, aby bliskie relacje budować na uważności, empatii i szacunku. A także wiedzy o sobie i dzieciach - bo przecież nie karzemy ryby za to, że nie umie chodzić. - Anna Kario-Skoczylas, blog bezkarinagród.pl. źródło opisu: www.lubimyczytac.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 112989 (1 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35291 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35723 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45040 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Każdy, kto ma dzieci, miewa też czasem dość. Histeria malucha z powodu złej pary spodni, walki pomiędzy rodzeństwem na tylnym siedzeniu samochodu, nieustanne batalie o poranne wyjście z domu… Masz najlepsze intencje, pragniesz być przyjacielem dla swoich dzieci i chcesz, by w rodzinie panowała atmosfera bliskości. Jednak zamiast zabiegać o harmonijne relacje i współdziałanie, często czujesz się tak, jakbyś musztrował własne dzieci, wciąż im czegoś zabraniając, krzycząc na nie i karząc izolacją, a kiedy proszą i negocjują, ostatecznie odnosisz wrażenie, że to one przejęły władzę w domu. Rodzice chcą być cierpliwi i kochający, ale pod wpływem emocji często czują się bezradni, zrozpaczeni i sfrustrowani. Ta książka przedstawia rozwiązanie, dzięki któremu można być zarazem empatycznym i skutecznym. W oparciu o opracowany przez siebie model, na który składają się okazywanie zrozumienia, wyznaczanie granic i rozwiązywanie problemów, autorki w swojej pracy pomogły tysiącom rodziców. Teraz mogą pomóc również tobie. Z ich książki dowiesz się między innymi: w jaki sposób możesz inaczej spojrzeć na kompetencje twojego dziecka; jak szybko i skutecznie poradzić sobie z atakami złości; jak poprawić relacje pomiędzy rodzeństwem; jak wobec dziecka z nosem w ekranie zachować czujność, ale nie być przeczulonym; jak uśpić dziecko i o dwudziestej mieć happy hours. Autorki nie ograniczają się jednak tylko do teorii – wiedząc, jak bardzo rodzice uwielbiają przykłady z życia, do każdego omawianego problemu przygotowały zestaw gotowych rozmów i najlepszych rozwiązań. W tej książce znajdziesz odpowiedź na pytanie: "Co dokładnie mam powiedzieć?" w postaci wziętych z życia scenariuszy oraz wskazówek dotyczących mowy ciała. Dzięki temu będziesz mógł zmienić sposób, w jaki rozmawiasz z dzieckiem już dziś. I niech nie zwiedzie cię lekki i ciekawy język – ta książka jest oparta na naukowych podstawach popartych badaniami. W przystępny sposób pozwala przekształcać teoretyczne założenia na praktyczne wskazówki, które rodzice mogą od razu wykorzystywać. źródło opisu: od wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110829 (1 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34766 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej