Marka (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Piotrków
(3)
Wypożyczalnia Bełchatów
(1)
Wypożyczalnia Opoczno
(3)
Wypożyczalnia Tomaszów
(1)
Autor
Juszczyk Sławomir.
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Malcherek Monika
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Sagan Adam
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Podręczniki akademickie
(6779)
Powieść polska
(5249)
Polska
(4554)
Biografia
(4394)
Poezja polska
(3770)
Marka (ekonomia)
(-)
Literatura polska
(3678)
Język polski
(3382)
Wydawnictwa popularne
(3012)
Podręczniki
(2481)
Kobieta
(2170)
Antologia
(2062)
Pamiętniki polskie
(2041)
Pisarze polscy
(1944)
Matematyka
(1889)
Historia
(1712)
Opowiadanie polskie
(1625)
Rodzina
(1531)
Nauczanie
(1298)
Pedagogika
(1289)
Wychowanie
(1273)
Encyklopedie
(1268)
Wychowanie w rodzinie
(1259)
Publicystyka polska
(1257)
Poradnik
(1226)
Literatura
(1211)
Dramat polski
(1176)
Filozofia
(1176)
Powieść amerykańska
(1118)
Poradniki dla nauczycieli
(1095)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1080)
Szkolnictwo
(1078)
Relacje międzyludzkie
(1056)
Język niemiecki
(1040)
Nauczanie początkowe
(1038)
Wychowanie przedszkolne
(1026)
Fizyka
(1022)
Materiały konferencyjne
(1017)
Miłość
(1011)
Psychologia
(1006)
Uczniowie
(992)
Materiały pomocnicze dla szkół
(990)
Język angielski
(958)
Powieść angielska
(958)
Nauczyciele
(951)
Powieść obyczajowa
(929)
Młodzież
(869)
Warszawa
(821)
Dziecko
(811)
Psychologia dziecka
(790)
Powieść francuska
(783)
Ćwiczenia i zadania
(762)
Album
(758)
Przyjaźń
(743)
Sztuka
(724)
II wojna światowa (1939-1945)
(711)
Język rosyjski
(694)
Chemia
(653)
Wojsko
(646)
Uczucia
(644)
Źródła historyczne
(635)
Biologia
(631)
Polacy za granicą
(629)
Tajemnica
(621)
Powieść rosyjska
(617)
Muzyka
(613)
Oświata
(608)
Powieść historyczna
(608)
Socjologia
(598)
Dzieci
(573)
Życie codzienne
(568)
Kultura
(563)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(558)
Zarządzanie
(557)
Powieść młodzieżowa polska
(555)
Wojna 1939-1945 r.
(552)
Słownik języka polskiego
(533)
Przewodnik turystyczny
(518)
Psychoterapia
(505)
Geografia
(501)
Uczenie się
(499)
Poeci polscy
(494)
Teatr polski
(489)
Polityka międzynarodowa
(481)
Osobowość
(476)
Technika
(474)
Małżeństwo
(466)
Powieść psychologiczna
(466)
Powieść niemiecka
(464)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(454)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(449)
Metody nauczania
(448)
Żydzi
(444)
Zabójstwo
(438)
Politycy
(436)
Psychologia społeczna
(435)
Etyka
(427)
Podręczniki dla szkół średnich
(427)
Zwierzęta
(426)
Przyroda
(425)
Psychologia wychowawcza
(415)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Pułtusk (woj. mazowieckie)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Katalog
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Roczniki Naukowe UJK ; Nr 4/2017)
Zawiera: Zarządzanie bezpieczeństwem i higiena pracy w okresie restrukturyzacji, fuzji i przejęć podmiotów gospodarczych / Jacek Dziekoński, Anetta Zielińska ; Proces internacjonalizacji ukraińskich dużych przedsiębiorstw : studium przypadku / Beata Glinkowska / Społecznie odpowiedzialne innowacje / Edyta Gwarda-Gruszczyńska ; Rola i znaczenie ocen ewaluacyjnych na uczelniach wyższych w procesie rozwoju młodej kadry / Jacek Jarczyński ; Bankowość w warunkach lokalnych - zróżnicowanie kredytobiorców banków komercyjnych i spółdzielczych / Sławomir Juszczyk, Rafał Balina, Marta Idasz-Balina ; Makroekonomiczne uwarunkowania działalności eksportowej w Polsce w latach 2005-2016 / Maksymilian Jan Bąk, Sławomir Juszczyk ; Renewable Energy sources management in Poland - local and national perpective / Oskar Juszczyk ; Rola marki w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa / Michał Tymiński, Małgorzata Ortel ; Determinants od social business responsibility in view of work accidents in food industry / Anetta Zielińska ; Rola samorządu terytorialnego w rozwoju przedsiębiorczości w gminie Pułtusk / Krzysztof Nuszkiewicz, Anetta Zielińska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110468 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36966 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35726 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35720 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36837 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Grzegorz Urbanek. - Wydanie I (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?". Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. źródło opisu: https://cedewu.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113736 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107773 F (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej